Η 7η ΥΠΕ Κρήτης σε συνεργασία με την Ιατρική Σχολή ετοιμάζονται να λειτουργήσουν τηλεφωνική γραμμή με τη συμμετοχή ειδικών επιστημόνων οι οποίοι θα δίνουν εξειδικευμένες πληροφορίες για τις πιθανές παρενέργειες που μπορεί να εμφανιστούν σε μικρό αριθμό πολιτών μετά το εμβόλιο για τον κοροναϊό.
Στόχος είναι η καλύτερη δυνατή ενημέρωση του κόσμου για το ευαίσθητο αυτό θέμα που προκαλεί φόβο και ανησυχία.
“Θα ζητήσουμε την έγκριση του Υπουργείου Υγείας για να θέσουμε σε λειτουργία αυτή την τηλεφωνική γραμμή, πιστεύοντας ότι θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμη και κατατοπιστική για τους πολίτες που έχουν εμβολιαστεί” μας είπε η διοικήτρια της 7ης ΥΠΕ Κρήτης κα Λένα Μπορμπουδάκη.
Η ίδια είχε συνάντηση για το θέμα αυτό την Τρίτη στην Ιατρική Σχολή με τον κοσμήτορα Γιώργο Κοχιαδάκη και τον καθηγητή Χρήστο Λιονή.
“Πιστεύουμε ότι με την γραμμή αυτή θα καλυφθεί ένα κενό ενημέρωσης που υπάρχει” μας είπε ο κοσμήτορας κ. Κοχιαδάκης, υπογραμμίζοντας ότι ο πολίτης ο οποίος πιθανόν θα εμφανίσει κάποιες παρενέργειες μετά τον εμβολιασμό του θα μπορεί να μιλάει με ειδικούς γιατρούς, να περιγράφει τα συμπτώματά του και να παίρνει τις απαντήσεις που χρειάζεται.
Μια τέτοια τηλεφωνική γραμμή είναι απαραίτητη γιατί ο κόσμος έχει πολλά ερωτήματα που του προκαλούν ανησυχίες και χρειάζεται απαντήσεις”, μας είπε ο καθηγητής Χρήστος Λιονής ο οποίος γίνεται καθημερινά αποδέκτης όπως και πολλοί άλλοι συνάδελφοί του δεκάδων τηλεφωνημάτων από πολίτες που ζητούν ενημέρωση μετά τον εμβολιασμό τους.
Νέα διαφημιστική καμπάνια υπέρ του εμβολιασμού
Νέα διαφημιστική καμπάνια υπέρ του εμβολιασμού ετοιμάζει αυτές τις ημέρες σύμφωνα με πληροφορίες η κυβέρνηση, η προβολή της οποίας θα ξεκινήσει να προβάλλεται κατά πάσα πιθανότητα από την επόμενη εβδομάδα.
Το Υπουργείο Υγείας θέλει να πείσει όσο γίνεται περισσότερους πολίτες να σπεύσουν στα εμβολιαστικά κέντρα προκειμένου να χτιστεί το συντομότερο δυνατό τείχος ανοσίας προκειμένου να προλάβει ένα νέο κύμα της πανδημίας το φθινόπωρο, όπως προβλέπουν οι λοιμωξιολόγοι.
Για το λόγο αυτό αυξάνει ακόμη περισσότερο τον αριθμό των εμβολιαστικών κέντρων και προσπαθεί μέσω διαφημίσεων και μηνυμάτων στα μέσα ενημέρωσης να πείσει όσους διστάζουν μέχρι και σήμερα να κάνουν το εμβόλιο, αλλά και να παρακινήσει τους νέους των οποίων η πληθυσμιακή ομάδα μόλις άνοιξε.