Επείγοντα Βενιζελείου

Χωρίς ουρές και αναμονή κλείνονται πλέον τα ραντεβού στο Βενιζέλειο. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, “Για πρώτη φορά στα ελληνικά νοσοκομειακά χρονικά, ένα νοσοκομείο και συγκεκριμένα το ΓΝ Βενιζέλειο, εφαρμόζει ηλεκτρονικό σύστημα εξυπηρέτησης πολιτών στη γραμματεία των εξωτερικών ιατρείων, χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση.

Ο πολίτης, μέσω ειδικά διαμορφωμένων ηλεκτρονικών διαδραστικών μηχανών, μπορεί να εξυπηρετηθεί, χωρίς να χρειάζεται να περιμένει στην ουρά της γραμματείας.

Αντίστοιχα συστήματα υπάρχουν εδώ και καιρό στο τραπεζικό σύστημα (τα γνωστά ATMs) ή στα αεροδρόμια και εξυπηρετούν πλήθος κόσμου, αλλά ποτέ δεν είχαν εφαρμοστεί σε νοσοκομειακό χώρο, καθώς είναι ιδιαίτερα εξειδικευμένος.

Οι ηλεκτρονικές αυτές μηχανές, κάνουν ακριβώς την ίδια εργασία με τα στελέχη της γραμματείας ΤΕΙ, δηλαδή:

  • κράτηση ραντεβού
  • επικύρωση υπάρχοντος ραντεβού
  • υπεράριθμη επίσκεψη σε ιατρείο, μετά από παραπομπή ιατρού.

Μέσω των εν λόγω συστημάτων, που προστίθενται επικουρικά στην υπάρχουσα γραμματεία ΤΕΙ, ο πολίτης μπορεί να εξυπηρετηθεί 24 ώρες το 24 ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, γρήγορα, με ασφάλεια και χωρίς να χρειασθεί ανθρώπινη παρέμβαση, από στελέχη του νοσοκομείου. Το μόνο που απαιτείται είναι να γνωρίζει το ΑΜΚΑ του, το οποίο να είναι καταχωρημένο στο πληροφοριακό σύστημα του νοσοκομείου.

Το ΓΝ Βενιζέλειο είναι το πρώτο και το μόνο νοσοκομείο αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, που εφαρμόζει τέτοιου είδους σύστημα και μάλιστα χωρίς ιδιαίτερο κόστος, καθώς το software κατασκευάσθηκε από στελέχη του νοσοκομείου.

Η Διοίκηση ευχαριστεί όλους όσοι συνέβαλαν στην προσπάθεια και σημειώνει ότι “η Διοίκηση στοχεύει στην επέκτασή του και σε άλλα τμήματα (πχ τμήμα επειγόντων περιστατικών), ώστε να προάγει την εξυπηρέτηση των πολιτών, χωρίς να απαιτηθούν πρόσθετοι ανθρώπινοι πόροι”.