Μια ανάλυση του Guardian δείχνει ότι η νέα τάση γνωστή και «Christmas Creep» ότι δηλαδή «τα Χριστούγεννα γίνονται κάθε χρόνο και νωρίτερα» είναι στην πραγματικότητα δικαιολογημένη. Στοιχεία από μεγάλα σούπερ μάρκετ, τοπικά δελτία ειδήσεων και τα βρετανικά Top 40 charts επιβεβαιώνουν αυτό που τα μέλη του κοινού υποψιάζονται εδώ και καιρό: ότι η αργή και σταθερή κατάληψη του ημερολογίου από αντικείμενα, τραγούδια και διαφημίσεις με θέμα τα Χριστούγεννα είναι εδώ!
Στα μουσικά charts του Λονδίνου πάντως ήδη ηχούν τραγούδια με τη θεματική την περίοδο των Χριστουγέννων. Πέρυσι δύο τραγούδια εισήλθαν στα charts την εβδομάδα που ξεκίνησε στις 10 Νοεμβρίου: Last Christmas των Wham (στο νούμερο 37) και το All I Want For Christmas is You της Mariah Carey (στο νούμερο 40).
Αυτό σηματοδότησε το δεύτερο πιο πρώιμο χριστουγεννιάτικο τραγούδι στο Top 40 τουλάχιστον από τη δεκαετία του 1960 και την πρώτη φορά που δύο χριστουγεννιάτικα τραγούδια μπήκαν στα charts τόσο νωρίς.
Στη δεκαετία του 1990 και στις αρχές της δεκαετίας του 2000 ήταν πολύ πιο συνηθισμένο ένα χριστουγεννιάτικο τραγούδι να φτάνει στο Top 40 μόνο τις δύο τελευταίες εβδομάδες του έτους (το Stay Another Day των East 17 – το οποίο η ομάδα Guardian Data Journalism θεωρεί επίσημα χριστουγεννιάτικο τραγούδι – ήταν μια αξιοσημείωτη εξαίρεση, φτάνοντας στο Νο 7 στις 27 Νοεμβρίου 1994).
Η χριστουγεννιάτικη αγορά της Φρανκφούρτης στο Μπέρμιγχαμ – μία από τις μεγαλύτερες στη χώρα – ανοίγει φέτος την 1η Νοεμβρίου. Αυτό συνεχίζει την τάση για άνοιγμα νωρίτερα τουλάχιστον από το 2010.