Μια εταιρεία μάρκετινγκ παραδέχτηκε ότι ακούει τα μικρόφωνα των smartphone των χρηστών και στη συνέχεια τοποθετεί διαφημίσεις με βάση τις πληροφορίες που λαμβάνει
Ότι υποψίες είχατε μέχρι σήμερα βγαίνουν αληθινές: Ναι, το τηλέφωνό σας πραγματικά σας ακούει.
Μια εταιρεία μάρκετινγκ, στους πελάτες της οποίας περιλαμβάνονται το Facebook και η Google, παραδέχτηκε ότι ακούει τα μικρόφωνα των smartphone των χρηστών και στη συνέχεια τοποθετεί διαφημίσεις με βάση τις πληροφορίες που λαμβάνει, σύμφωνα με το 404 Media.
Η Cox Media Group, ο όμιλος τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών ειδήσεων, παραδέχτηκε ότι το λογισμικό «Active Listening» χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να «καταγράφει δεδομένα προθέσεων σε πραγματικό χρόνο ακούγοντας τις συνομιλίες μας», σύμφωνα με το δημοσίευμα.
«Οι διαφημιστές μπορούν να συνδυάσουν τα δεδομένα φωνής με δεδομένα συμπεριφοράς για να στείλουν τις κατάλληλες διαφημίσεις στους καταναλωτές», έγραψε η εταιρεία στο pitch deck.
Αυτό το δημοσίευμα ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων και οι εταιρίες αναγκάστηκαν να πάρουν θέση. Συγκεκριμένα, η παρουσίαση διαφανειών περιλαμβάνει ισχυρισμούς ότι το Facebook, η Google και η Amazon είναι πελάτες της υπηρεσίας «Active Listening» της CMG. Μετά, λοιπόν, από αυτό η Google αφαίρεσε την CMG από τον ιστότοπο «Πρόγραμμα συνεργατών» της, ενώ η Meta, η μητρική εταιρεία του Facebook και του Instagram, παραδέχθηκε ότι εξέταζε την CMG για να διαπιστώσει αν παραβιάζει οποιονδήποτε από τους όρους παροχής υπηρεσιών της.
«Η Meta δεν χρησιμοποιεί το μικρόφωνο του τηλεφώνου σας για διαφημίσεις και το έχουμε δημοσιοποιήσει αυτό εδώ και χρόνια», δήλωσε εκπρόσωπος της Meta στην The Post.«Απευθυνόμαστε στην CMG για να την πείσουμε να διευκρινίσει ότι το πρόγραμμά της δεν βασίζεται σε δεδομένα της Meta».
Εκπρόσωπος της Amazon δήλωσε στο 404 Media ότι ο διαφημιστικός της βραχίονας «δεν έχει συνεργαστεί ποτέ με την CMG σε αυτό το πρόγραμμα και δεν σχεδιάζει να το κάνει». Η εταιρεία δήλωσε ότι θα λάβει μέτρα εναντίον οποιουδήποτε συνεργάτη που παραβιάζει τους κανόνες της.