Βασικός στόχος είναι η επιμήκυνση της σεζόν
Βασικός στόχος είναι η επιμήκυνση της σεζόν

Σε περίπου 60.000 έως 70.000 θέσεις εργασίας ανέρχεται το φετινό έλλειμμα στον τουρισμό σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των παραγόντων της αγοράς, όπως δήλωσε ο νέος πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) Γιάννης Παράσχης.

Εκτίμησε μάλιστα ότι η ισορροπία θα αποκατασταθεί όταν θα επιστρέψουν στην συγκεκριμένη αγορά, όλοι εκείνοι –σε ό,τι αφορά τον αριθμό τους- που έφυγαν κατά την περίοδο της πανδημίας. Παράλληλα αναφέρθηκε στην πάγια θέση των παραγόντων της αγοράς, αλλά και της Πολιτείας ότι βασική επιδίωξη παραμένει να γίνει η Ελλάδα ένας τουριστικός προορισμός για 12 μήνες τον χρόνο και όχι μόνο για το καλοκαίρι και σημείωσε ότι προς αυτή την κατεύθυνση γίνονται σημαντικές προσπάθειες από όλες τις πλευρές που εν μέρει έχουν φέρει κάποια αποτελέσματα, αλλά υπάρχει δρόμος ακόμη για την επίτευξη του στόχου.

Επιμήκυνση της σεζόν βασικός στόχος

Σε ό,τι αφορά την φετινή σεζόν όλα δείχνουν ότι τα έσοδα και οι αφίξεις θα κινηθούν στα επίπεδα του 2019 ή και λίγο περισσότερο, θέλοντας προφανώς να κρατήσει χαμηλά τους τόνους, αφού όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι θα ξεπερασθεί και μάλλον με σχετική ευκολία τα αντίστοιχα οικονομικά μεγέθη της χρονιάς ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό.

H Διοίκηση του ΣΕΤΕ παρουσίασε τη διοικητική δομή και τις στρατηγικές προτεραιότητες του Συνδέσμου για τα επόμενα χρόνια, στο πλαίσιο δημοσιογραφικής ενημέρωσης.

ΣΕΤΕ: Δέκα χρόνια ως κοινωνικός εταίρος

Χθες μάλιστα η διοίκηση του ΣΕΤΕ, συμπληρώνοντας τα 10 χρόνια ως κοινωνικός εταίρος όπως σημειώθηκε, ο Σύνδεσμος καλείται να εκπροσωπήσει το σύνολο των παραδοσιακών δραστηριοτήτων, αλλά και των νέων τάσεων και των εκπροσώπων τους, σε μια διευρυμένη αντίληψη για το ελληνικό τουριστικό επιχειρείν.

Ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, Γιάννης Παράσχης και ο Εντεταλμένος Σύμβουλος, Αλέξανδρος Θάνος επικεντρώθηκαν στους κύριους πυλώνες στρατηγικής ανάπτυξης του Τουριστικού Τομέα τα επόμενα χρόνια, οι οποίοι συνδέονται άμεσα με την ορθή σύνθεση του τουριστικού προϊόντος:

* Επενδύσεις και ανταγωνιστικότητα

*Υποδομές

*Διαχείριση Προορισμών

*Αγορά Εργασίας

*Βιωσιμότητα.