Τι θα γίνει με την Hellenic SeaWays

Ανοικτό δίαυλο επικοινωνίας με τον Όμιλο Grimaldi κρατάει ο Όμιλος Attica που συμφώνησε με την Τράπεζα Πειραιώς για την απόκτηση του 50,3% της HSW.

Κύκλοι του Ομίλου επεσήμαναν: «Όπως θέλουμε και έχουμε ευχαριστημένους τους μετόχους της Attica το ίδιο θα κάνουμε και με την HSW» και προσθέτουν: «Ο Γκριμάλντι έχει πει ότι ο Όμιλος Attica κάνει «υπεύθυνο ανταγωνισμό». Και αυτό είναι παράσημο για τον όμιλό μας. Ας δοκιμάσει και το μάνατζεμεντ το δικό μας ο κος Γκριμάλντι».

Για την επόμενη μέρα της HSW ξεκαθάρισαν:

«H HSW θα μείνει ως έχει» ενώ για την εικόνα της ακτοπλοίας μετά την εξαγορά τόνισαν: «Θα έχεις μία βεντάλια πλοίων και άρα το καλύτερο πλοίο θα δρομολογείται στην κατάλληλη γραμμή. Με λίγα λόγια θα μπορείς να σχεδιάσεις πιο έξυπνα και πιο λογικά δρομολόγια. Δεν είναι δυνατόν να έχεις 2 δρομολόγια Παρασκευή βράδυ για Μυτιλήνη και να μην έχεις πρωινό την ίδια ημέρα. Αν πηγαίνουν δυο βαπόρια την ίδια ώρα σε ένα νησί είναι σαν να πηγαίνει… ένα βαπόρι».

Επενδύσεις σε λιμάνια

Στο μεταξύ στα σχέδια του Ομίλου Attica είναι οι επενδύσεις σε επιβατηγούς σταθμούς σε νησιά του Αιγαίου.

«Μας ενδιαφέρει να επενδύσουμε στα νησιά που οι καταστάσεις είναι τριτοκοσμικές. Ο επιβάτης μέσα στο κατακαλόκαιρο περιμένει το πλοίο κάτω από τον ήλιο. Πρέπει να προσφέρουμε το κατάλληλο προϊόν ώστε ο επιβάτης δεν θα σκέφτεται μόνο την χρόνο του ταξιδιού όταν έχει να επιλέξει μεταξύ πλοίου και αεροπλάνου. Έτσι θα γίνουμε ανταγωνιστικοί του αεροπλάνου.

Και μπορεί ο ανταγωνισμός να είναι δυνατός με τις αεροπορικές εταιρείες, όμως και οι τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο δεν είναι φθηνές».

Όσο για τη χρηματοδότηση της επένδυσης στα νησιά επισημαίνουν:

«Πρόσβαση σε χρηματοδότηση υπάρχει από funds αμερικάνικα και ευρωπαϊκά που επενδύουν σε terminals, ενώ υπάρχουν και οι εταιρείες που τα διαχειρίζονται. Τα σχέδια αυτά βασίζονται στο τρίπτυχο, επενδυτής – διαχειριστής – τοπικός παράγοντας. Υπάρχουν και τα τρία. Θα έχουμε συμπαίκτες που ξέρουν τη δουλειά.

Θέλουμε να επενδύσουμε εμείς με μακροχρόνια μίσθωση των χωρών για να φτιάξουμε επιβατηγούς σταθμούς. Θα είναι αυτόνομα οικονομικά terminals που θα παρέχουν υπηρεσίες».