Συνεχίζεται η κόντρα με τους πρατηριούχους

Συνεχίζεται η κόντρα πρατηριούχων και κυβέρνησης, με αφορμή τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί στην κατανάλωση καυσίμων και στην άρνηση της κυβέρνησης να στηρίξει τον συγκεκριμένο κλάδο. Με νέα ανακοίνωση της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων τονίζει πως αποδεδειγμένα πλέον, όπως προκύπτει από το σύστημα εισροών – εκροών καταγράφεται πτώση του τζίρου που ξεπερνά το 60 %, ενώ η κυβέρνηση «κωφεύει» στα προβλήματα του κλάδου. «Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων έχει επισημάνει από τις 17 Μαρτίου με επιστολές προς την Κυβέρνηση και τα αρμόδια Υπουργεία, τα προβλήματα και τις επιπτώσεις στους εργαζόμενους, από την παραμονή σε ολοήμερη άνευ αντικειμένου λειτουργία των πρατηρίων παροχής καυσίμων και ενέργειας» τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση όπου και προστίθεται:  «Μετά τη λήψη των μέτρων, με το υποχρεωτικό κλείσιμο χιλιάδων επιχειρήσεων και την απαγόρευση της κυκλοφορίας για την αντιμετώπιση διάδοσης του κοροναϊού, μας είναι αδιανόητο να κατανοήσουμε την Κυβερνητική απραξία στις συγκεκριμένες προτάσεις της Π.Ο.Π.Ε.Κ. Με αποδεδειγμένα πλέον καθημερινά από το σύστημα εισροών-εκροών, της δραματικής πτώσης του τζίρου από 60% και πάνω στο σύνολο σχεδόν των πρατηρίων ζητήσαμε:

  1. Την οικονομική ενίσχυση των πρατηρίων για μισθοδοσία εργαζομένων και επιδότηση ενοικίων.
  2. Τον περιορισμό των ωρών λειτουργίας τους καθημερινά.
  3. Την αναστολή λειτουργίας των πλυντηρίων για την προστασία των εργαζομένων».

Υπενθυμίζεται, ότι αντίστοιχα αιτήματα έχουν καταθέσει προς τα συναρμόδια υπουργεία και οι Σύλλογοι της Κρήτης, κάνοντας σαφές το μέγεθος του προβλήματος.

«Δυστυχώς, όμως, τα αρμόδια Υπουργεία κωφεύουν και απαξιούν να μας απαντήσουν αιτιολογημένα, για τις επισημάνσεις και τις προτάσεις μας. Πολλοί συνάδελφοι μας βρίσκονται, ήδη, σε οικονομική απόγνωση» τονίζεται στην ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας, με την επισήμανση ότι «με την ανεξήγητη συμπεριφορά τους οδηγούν σε κλείσιμο μεγάλο  αριθμό οικογενειακών πρατηρίων,  αφήνοντας τον έλεγχο και της  λιανικής εμπορίας πετρελαιοειδών, στα μονοπωλιακά σχέδια   των μεγάλων πετρελαϊκών ομίλων».