Συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας Κυριάκο Πιερρακάκη είχε ο πρωθυπουργός
Συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας Κυριάκο Πιερρακάκη είχε ο πρωθυπουργός

Το Υπουργείο Παιδείας επισκέφθηκε χθες ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος είχε συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας κ. Κυριάκο Πιερρακάκη.

Σε δηλώσεις του μετά τη συνάντηση ο πρωθυπουργός απευθύνθηκε στους μαθητές που έμαθαν τις βάσεις εισαγωγής στα πανεπιστήμια χθες, ενώ επανέλαβε τις δεσμεύσεις της κυβέρνησης για τις μεταρρυθμίσεις που θα γίνουν μέσα στην τετραετία.

«Να ευχηθώ, κατ’ αρχάς, καλή επιτυχία στην καινούργια ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Να πω κι εγώ συγχαρητήρια στα παιδιά που πέτυχαν τους στόχους τους. Ξέρω ότι δουλέψατε πάρα πολύ σκληρά γι’ αυτή τη στιγμή και πολλά μπράβο σε σας αλλά και στις οικογένειές σας που σας στήριξαν» ανέφερε μεταξύ άλλων ο Κυριάκος Μητσοτάκης για να προσθέσει:

«Και όπως είπες Υπουργέ, για εκείνα τα παιδιά που τελικά δεν κατάφεραν να πετύχουν τους στόχους που είχαν θέσει, η ζωή είναι γεμάτη και άλλες ευκαιρίες και σίγουρα δεν σταματά ποτέ στο επίπεδο της μιας εξέτασης. Θα υπάρχουν πάντα και άλλες δυνατότητες να πετύχετε τους στόχους τους οποίους έχετε θέσει».

Ο πρωθυπουργός πρόσθεσε ότι το μεταρρυθμιστικό έργο που έχει σχεδιαστεί για το Υουργείο Παιδείας είναι εξαιρετικά πλούσιο, αφού  αρχίζει από την προσχολική αγωγή, στην οποία θέλουμε να δώσουμε μία πολύ μεγάλη βαρύτητα μεταφέροντας και αρμοδιότητες από άλλα Υπουργεία στο Υπουργείο Παιδείας, ακριβώς επειδή η επιστήμη πια μας λέει πόσο σημαντική είναι η διαμόρφωση των συνάψεων του εγκεφάλου προ της ηλικίας των έξι ετών.

«Έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε στα σχολεία μας για να εφαρμόσουμε το νομοθετικό πλαίσιο το οποίο έχουμε ψηφίσει, για να τα κάνουμε πιο δημιουργικά, πιο εναρμονισμένα με τη σύγχρονη τεχνολογία, να βάλουμε τους διαδραστικούς πίνακες σε όλα τα σχολεία, με ποιοτικό περιεχόμενο, να ενισχύσουμε και να εφαρμόσουμε τα νέα προγράμματα σπουδών, το πολλαπλό βιβλίο» υποστηρίζει και προσθέτει:

«Πιστεύω ότι η επόμενη τετραετία θα είναι μία τετραετία πραγματικής επανάστασης για τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν τα σχολεία μας.

Για τα πανεπιστήμιά μας, η στήριξη στο δημόσιο πανεπιστήμιο είναι δεδομένη προτεραιότητα της κυβέρνησης και τώρα βρισκόμαστε ακριβώς στην περίοδο που εφαρμόζουμε το νομοθετικό πλαίσιο, το νόμο – πλαίσιο που ψηφίστηκε από την προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, με πανεπιστήμια τα οποία θα είναι ανοιχτά προς τη κοινωνία, προς τον κόσμο των επιχειρήσεων, με εξωστρέφεια, πανεπιστήμια τα οποία θα δίνουν πτυχία με πραγματική αξία.

Προτεραιότητες όπως το εσωτερικό «Erasmus», στις οποίες αποδίδω πολύ μεγάλη σημασία, θα ενεργοποιηθούν εντός του επόμενου έτους. Θα καταθέσουμε συγκροτημένη νομοθετική πρωτοβουλία που θα δίνει τη δυνατότητα ίδρυσης μη κρατικών πανεπιστημίων.

Και, βέβαια, σωστά ανέφερε και ο Υπουργός ότι είμαστε πια έτοιμοι να καταθέσουμε μία συγκροτημένη νομοθετική πρωτοβουλία που να δίνει τη δυνατότητα ίδρυσης μη κρατικών πανεπιστημίων και στην πατρίδα μας, με πολύ υψηλές προδιαγραφές όμως -εκεί δεν πρόκειται να κάνουμε καμία απολύτως έκπτωση».

Ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στο προσωπικό στοίχημα αναβάθμισης της τεχνικής εκπαίδευσης σε όλα τα επίπεδα.

«Οπότε, πολλή δουλειά στο Υπουργείο Παιδείας και, βέβαια, λαμβάνοντας υπόψη και τον προηγούμενο έντιμο βίο του Υπουργού στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, οποιαδήποτε καθυστέρηση σε διαδικασίες που έχουν να κάνουν με απλοποίηση και ψηφιακή βελτίωση της πραγματικότητας στο σχολείο θα είναι πραγματικά ασυγχώρητο» δήλωσε για να προσθέσει:

«Αλλά είμαι σίγουρος ότι αυτό δεν πρόκειται να γίνει και θα δούμε και μια μεγάλη ψηφιακή επανάσταση η οποία θα αφορά το εκπαιδευτικό προσωπικό, αλλά και τους μαθητές και τους γονείς, στον τρόπο με τον οποίο το ίδιο το Υπουργείο διεκπεραιώνει τις δικές του διαδικασίες και επικοινωνεί με τους εκπαιδευτικούς μας, αλλά και με τους γονείς και με τους καθηγητές».

Ο πρωθυπουργός δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει και τους εκπαιδευτικούς καθώς «τίποτα από αυτά τα οποία κάνουμε δεν μπορεί να γίνει πράξη χωρίς τη δική τους στήριξη.

Εμείς θέλουμε να ακολουθήσουμε πολιτικές χειραφέτησης των εκπαιδευτικών μας, των διευθυντών μας, να τους δώσουμε την ελευθερία και τη δυνατότητα να μπορούν να διεκπεραιώνουν την εκπαιδευτική διαδικασία, μέσα στα πλαίσια τα γενικά τα οποία θέτουμε, αλλά χωρίς να περιστείλουμε την ευρηματικότητά τους και τη διάθεσή τους να κάνουν την εμπειρία στην τάξη ολοένα και πιο δημιουργική για τα παιδιά μας».