Ένα «μ» εμπνευσμένο από το Βυζάντιο και τη Νέα Υόρκη το λογότυπο του μετρό Θεσσαλονίκης
Παρουσίαση της εταιρικής ταυτότητας του Μετρό Θεσσαλονίκης, Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2024. (ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΤΕΑΜ)

Ένα «μ» εμπνευσμένο από το Βυζάντιο, αλλά και τη Νέα Υόρκη είναι το λογότυπο του μετρό Θεσσαλονίκης, που παραπέμπει στο πρώτο γράμμα της λέξης Μετρό και το οποίο ανάλογα την οπτική που το βλέπεις είναι κεφάλαιο και πεζό.

Το blue black (σκούρο μπλε) «μ» βρίσκεται μέσα σε ένα κύκλο «που συμβολίζει την σταθερότητα, την ασφάλεια, δίνει την αίσθηση της εμπιστoσύνης, είναι ορατό και συνδυάζει την παράδοση με τη μοντέρνα αισθητική και λειτουργικότητα», όπως είπε ο κ. Σταϊκούρας.

Επίσης, κάτω από το «μ» αναγράφεται η λέξη Metro στα αγγλικά, για τους ξένους τουρίστες που δε γνωρίζουν ελληνικά, όπως τόνισαν ο υπουργός και ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος. 

Σήμερα παρουσιάστηκαν και οι σχηματοποιημένες εικόνες/πικτογράμματα που οδηγούν τους επιβάτες στην αποβάθρα, στις σκάλες, τις τουαλέτες κτλ, ενώ για τα άτομα με αναπηρία τα σύμβολα αυτά θα είναι σε κίτρινο φόντο.

Ο ίδιος τόνισε ότι «σε 17 μέρες το μέτρο θα παραδοθεί και θα αλλάξει την καθημερινότητα της πόλης”. “Ως πολιτική ηγεσία του υπουργείου εργαζόμαστε για να παραδώσουμε ένα άρτιο έργο. Και δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση τόσο στην ενίσχυση του συγκοινωνιακού έργου όσο και στην ποιοτική του αναβάθμιση», επισήμανε ο υπουργός.

Παρουσίαση της εταιρικής ταυτότητας του Μετρό Θεσσαλονίκης

«Η έρευνα που έγινε για την εταιρική ταυτότητα του μετρό Θεσσαλονίκης έλαβε υπόψη στοιχεία που πάρθηκαν και από το εξωτερικό, δηλαδή από το μετρό της Νέας Υόρκης, του Λονδίνου κ.λπ. Πάρθηκαν κάποιες απόψεις και σίγουρα η διαδικασία της έρευνας στάθηκε και στο απόθεμα της τέχνης και της αρχιτεκτονικής φυσιογνωμίας της Θεσσαλονίκης», σημείωσε η προϊσταμένη του αρχιτεκτονικού τμήματος της «Ελληνικό Μέτρο», Χρυσούλα Κρουστένη.