Απέσυρε τη μήνυση κατά Αυγενάκη ο υπάλληλος του αεροδρομίου!

Απέσυρε τη μήνυση σε βάρος του πρώην υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και βουλευτή Ηρακλείου της Ν.Δ Λ. Αυγενάκη, ο υπάλληλος του αεροδρομίου Αθηνών, σύμφωνα με πληροφορίες του patris.gr

Ο υπάλληλος του αερολιμένα «Ελ.  Βενιζέλος» δεν επιθυμεί την ποινική δίωξη  σε βάρος του κ.  Αυγενάκη η οποία είχε υποβληθεί μετά το  επεισόδιο που είχε με τον Ηρακλειώτη βουλευτή, επειδή ο τελευταίος έχασε την πτήση του για το Ηράκλειο.

Σύμφωνα με την δικηγόρο του υπαλλήλου του αεροδρομίου, κα Ελένη Σαμαριτάκη, ο εντολέας της απέσυρε τη μήνυση την προηγούμενη Παρασκευή.  Η κ. Σαμαριτάκη ανέφερε στο patris.gr  ότι υποβλήθηκε δήλωση ανάκλησης στο αστυνομικό τμήμα αερολιμένα το οποίο έκανε και την σχετική προανάκριση.

Η ίδια πρόσθεσε ότι ήταν απόφαση του πελάτη της να αποσύρει τη μήνυση μετά και την ειλικρινή συγνώμη που εξαρχής εξέφρασε ο Ηρακλειώτης βουλευτής.

«Ταυτόχρονα ο πελάτης μου δηλώνει ότι υπήρξαν πολλές ανακρίβειες στα δημοσιεύματα. Δηλαδή ο πελάτης μου ουδέποτε χτυπήθηκε από τον βουλευτή, δεν τον έσπρωξε. Υπήρξε μια ένταση που έχασε την πτήση του και είναι φαινόμενο σχεδόν καθημερινό στο αεροδρόμιο» μας είπε η κ. Σαμαριτάκη  .

Σε δήλωσή του ο υπάλληλος κ. Βαζούρας αναφέρει πως «τώρα που έχουν περάσει μέρες από το περιστατικό στο αεροδρόμιο, θα ήθελα να κάνω γνωστή την ταυτότητα μου, καθώς το όνομά μου δεν είναι «υπάλληλος του αεροδρομίου», αλλά ονομάζομαι Παναγιώτης Βαζούρας και εργάζομαι στο αεροδρόμιο Αθηνών».

Εξηγεί πως «εκείνη την μέρα ήμουν gate agent στην πτήση για Ηράκλειο Κρήτης και ένας επιβάτης καθυστέρησε με αποτέλεσμα να χάσει την πτήση του. Ο επιβάτης αυτός ήταν ο κ. Αυγενάκης, τον οποίο δεν γνώριζα προσωπικά. Το ατυχές περιστατικό, το οποίο είναι σύνηθες για τους εργαζόμενους του αεροδρομίου, πήρε τεράστιες διαστάσεις από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης με πολλές ανακρίβειες και υπερβολές. Το περιστατικό δεν συνέβη με τον τρόπο που ήθελαν να το παρουσιάσουν τα Μέσα. Αλλα ήταν μια ένταση της στιγμής στο πλαίσιο παρεξήγησης».

Καταλήγει λέγοντας πως «μετά δε και την ειλικρινή συγγνώμη του ίδιου το συμβάν έχει λήξει και δεν τίθεται κανένα μεταξύ μας ζήτημα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην εταιρεία μου Gold Air Handling, για την στήριξη».