Άδωνις Γεωργιάδης για το κλειστό φαρμακείο του ΕΟΠΠΥ: Απαράδεκτο γεγονός, ζητώ συγγνώμη από τον κόσμο

«Συγγνώμη» από τους ασφαλισμένους που ταλαιπωρήθηκαν το πρωί, περιμένοντας τα φάρμακά τους στο φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας, που ήταν κλειστό ζήτησε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, προαναγγέλλοντας πρωτοβουλίες για να υπάρξουν δικλείδες για να αποτραπούν παρόμοια γεγονότα στο μέλλον.

Το περιστατικό έγινε το πρωί, λόγω ταυτόχρονης απουσίας των τριών υπαλλήλων, που επικαλέστηκαν λόγους ασθενείας. Ο υπουργός Υγείας, μιλώντας στο ΕΡΤNews, ανέφερε ότι οι εργαζόμενοι δεν είχαν ενημερώσει τη διοίκηση. Οι ευθύνες τους θα εξεταστούν και εφόσον χρειαστεί, θα επιβληθούν κυρώσεις.

Το περιστατικό έληξε όταν ο κ. Γεωργιάδης ζήτησε το άνοιγμα του φαρμακείου από κλειδαρά, καθώς τα κλειδιά τα είχαν οι τρεις εργαζόμενοι, ενώ ο ίδιος έσπευσε στον χώρο για να βοηθήσει, προσφέροντας και καφέδες στους ασθενείς;.

«Καταρχάς, θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη. Ειλικρινά, συγγνώμη από τον κόσμο που περίμενε σήμερα στην ουρά στο φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας. Αυτό που συνέβη ήταν απαράδεκτο. Τρεις υπάλληλοι ταυτόχρονα αποφάσισαν να απουσιάσουν χωρίς να ενημερώσουν τη διοίκηση του ΕΟΠΥΥ. Ως αποτέλεσμα, το πρωί, ο κόσμος που πήγε στις 8:00 για να πάρει τα φάρμακά του αναγκάστηκε να περιμένει σε ουρά. Ειδικά οι ασθενείς που χρειάζονται φάρμακα υψηλού κόστους βρέθηκαν σε μεγάλη ταλαιπωρία, καθώς αυτά τα φάρμακα δεν ήταν διαθέσιμα στα φαρμακεία. Μια ασθενής, που με γνώριζε προσωπικά, με κάλεσε τηλεφωνικά και μου είπε: “Κύριε Υπουργέ, αυτό που συμβαίνει είναι απαράδεκτο. Περιμένω εδώ για ώρα.” Αμέσως έδωσα τις σχετικές εντολές και επικοινώνησα με τη διοίκηση του ΕΟΠΥΥ», ανέφερε ο κ. Γεωργιάδης.

Στο φαρμακείο πήγαν ο αντιπρόεδρος του ΕΟΠΥΥ κ. Ζαμάνης, η Γενική Διευθύντρια κ. Λίτσα και άλλοι συνεργάτες. «Ωστόσο, προέκυψε και άλλο ζήτημα: η πόρτα του φαρμακείου ήταν κλειδωμένη και τα κλειδιά τα είχαν οι υπάλληλοι που έλειπαν. Αναγκαστήκαμε να φέρουμε κλειδαρά για να ανοίξει την πόρτα. Μετά την παρέμβασή μας, συγκεντρώσαμε τις συνταγές των ασθενών και ξεκινήσαμε τη διαδικασία εξυπηρέτησης. Όσο περιμέναμε, προσφέραμε καφέδες στους πολίτες που περίμεναν, αν και αυτό φυσικά δεν αναιρεί την ταλαιπωρία που υπέστησαν», εξήγησε.

Σχέδιο δράσης για να αποφευχθούν παρόμοια περιστατικά

Επίσης ο κ. Γεωργιάδης για το ποια είναι τα επόμενα βήματα για να αποφευχθούν παρόμοια περιστατικά στο μέλλον τόνισε «Όπως ανέφερα και χθες σε ομιλία μου στην εκδήλωση του ΣΦΕΕ, είναι απαραίτητο να βρούμε τρόπους ώστε να μειώσουμε την ταλαιπωρία των πολιτών στα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ. Σε συνεργασία με τη διοίκηση του οργανισμού, έχουμε εκπονήσει ένα άμεσο σχέδιο δράσης, το οποίο θα ανακοινώσουμε, αν όχι σήμερα, το αργότερο αύριο».

Ωστόσο, για τις ευθύνες για το περιστατικό και εαν υπάρχουν συνέπειες για τους τρεις υπαλλήλους που απουσίασαν ανέφερε «Το περιστατικό θα διερευνηθεί πλήρως. Δεν είναι κάτι σύνηθες να απουσιάζουν ταυτόχρονα τρεις υπάλληλοι χωρίς ενημέρωση. Θα εξεταστούν οι ευθύνες και, εφόσον χρειαστεί, θα επιβληθούν οι ανάλογες κυρώσεις».

Τέλος ο κ. Γεωργιάδης σε ερώτηση αν έστω και έτσι, οι άνθρωποι εξυπηρετήθηκαν υπογράμμισε «Αυτό που συνέβη ήταν ντροπιαστικό και απαράδεκτο. Πήγα προσωπικά στο σημείο για να δείξω ότι αντιλαμβάνομαι το μέγεθος του προβλήματος. Ωστόσο, η λύση δεν είναι μόνο στις άμεσες παρεμβάσεις, αλλά στη δημιουργία ενός αποτελεσματικού συστήματος».