σχολεια εκπαιδευση δευτεροβαθμια

«Οι εκπαιδευτικοί σε ένα μεταβαλλόμενο παρόν και ένα απροσδιόριστο μέλλον: επαναπροσδιορίζοντας τον ρόλο μας» ήταν ο τίτλος του 22ου Παγκύπριο Επιστημονικού Συνέδριου του Εκπαιδευτικού Ομίλου Κύπρου, στο οποίο και συμμετείχε το Ινστιτούτο Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.

Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου με την Έδρα UNESCO του Πανεπιστημίου Frederick.

Η πρόεδρος του ΙΑΚΕ Ελένη Μαράκη απηύθυνε χαιρετισμό κατά την έναρξη του συνεδρίου και ο Αντιπρόεδρος του Ι.Α.Κ.Ε. κ Εμμανουήλ Μπελαδάκης παρουσίασε εισήγηση με τίτλο: Ο ρόλος του/της Διευθυντή/Διευθύντριας στον μετασχηματισμό της εκπαιδευτικής μονάδας σε οργανισμό μάθησης: Προσανατολισμοί και πρακτικές για αποτελεσματική σύνδεση δια βίου και οργανωσιακής μάθησης».

Η Πρόεδρος και ο Αντιπρόεδρος του ΙΑΚΕ, στο πλαίσιο του συνεδρίου είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν για θέματα που άπτονται των ενδιαφερό-ντων και των αρμοδιοτήτων τους με την Δρ Αθηνά Μηχαηλίδου (Υπουργός Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας Κύπρου), τον Καθ. Κώστα Καδή (πρώην Υπουργό Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας Κύπρου και Αν. Πρόεδρο του Συμβουλίου του Πανεπιστημίου Frederick), την Δέσπω Μιχαηλίδου-Λιβανίου (Επίτροπος Προστασίας των Δικαιωμάτων του Παιδιού) και άλλους αξιότιμους εισηγητές και στελέχη του Εκπαιδευτικού Ομίλου Κύπρου.

Παράλληλα, ανταλλάχθηκαν απόψεις, εμπειρίες και προτάσεις με τον Δήμαρχο Πάφου κ. Φαίδωνα Φαίδωνος. Το κλιμάκιο του ΙΑΚΕ αποτελούνταν, επίσης, από τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, Γιάννη Τζωρτζάκη (Γραμματέας Οργανωτικού, Ηλεκτρονικής Δικτύωσης και Επικοινωνίας) και Χρήστο Ντρουμπογιάννη (Ταμίας), καθώς, και άλλα μέλη του Ινστιτούτου.

Το Ινστιτούτο Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών δεσμεύεται να συνεχίσει την εποικοδομητική συνεργασία του με τον Εκπαιδευτικό Όμιλο της Κύπρου. Η συγκεκριμένη στενή συνεργασία μέσω ανταλλαγής ιδεών, προτάσεων και εμπειριών, στοχεύει στη συνεχή βελτίωση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και την υποστήριξη της εκπαιδευτικής ανάπτυξης σε Ελλάδα και Κύπρο.