ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ: Μαθαίνουν μαθηματικά... παίζοντας

Λατρεύουν τα μαθηματικά, αγαπούν  το Ηράκλειο και το δείχνουν! Οι μαθητές του 25ου και 27ου Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου συμμετέχουν στο 8ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας, που θα γίνει τον ερχόμενο Απρίλιο στο Ηράκλειο, με δύο έργα:

Μαθαίνω Μαθηματικά, Παίζοντας

Oι μαθητές του τμήματος Ε2 δημιούργησαν το έργο  «I Love Maths: Μαθαίνω Μαθηματικά, Παίζοντας!», έφτιαξαν διαδραστικά παιχνίδια με θέμα τα μαθηματικά. Η ιδέα αυτή προέκυψε από την αγάπη των παιδιών για τα μαθηματικά. Άλλωστε το έτος 2018 ανακηρύχτηκε “Έτος Μαθηματικών”.  Η εργασία αποτελείται από 14 παιχνίδια, καθένα από τα οποία «διδάσκει» με ευχάριστο τρόπο μία μαθηματική έννοια: επίπεδα και στερεά γεωμετρικά σχήματα, ομώνυμα, ετερώνυμα και ισοδύναμα κλάσματα, περιττούς και άρτιους αριθμούς. Μπορεί να τη δει κανείς στο: http://25dim-irakl.ira.sch.gr/autosch/joomla15/index.php/ergasies-2017-2018/ergasies-mathima-tpe/58-1-3.

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί είναι οι Κατζαγιαννάκη Ηλέρια και Σταυράκης Μιχάλης

Ομάδα μαθητών: Αγγελιδάκη Γεωργία, Βλαχάκης Γιώργος, Βρέντζου Ιωάννα, Καλλέργη Τζωρτζίνα, Κοκολάκης Παύλος, Κουρίνι Μπασάμ, Κυριακάκη Ακριβή, Κωστάκης Βαγγέλης, Μαθιουδάκη Γωγώ, Μαρή Μάγδα, Μιχαηλίδης Λευτέρης, Μπαγλάνης Μάριος, Μπίλιαρη Κωνσταντίνα, Σαριδάκη Μαρίνα, Σάρνο Αλεσσάντρο, Σταφυλάκη Πέγκυ, Συντζανάκης Κωνσταντίνος, Τσαμάνδουρας Γιώργος, Τυράκη Μαρία, Χαϊνάκη Χρυσάνθη, Χατζηδάκης Θωμάς.

Οι τέχνες στην τάξη

Οι μαθητές του τμήματος ΣΤ1 συμμετέχουν με το έργο «ERASMUS+: MADD In The Classroom», με αφορμή τη συμμετοχή του σχολείου στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS+: MADD (music, art, drama, dance) in the classroom. Έτσι τα παιδιά δημιούργησαν παιχνίδια, τα οποία σχετίζονται με το πρόγραμμα, καθώς και τις χώρες που συμμετέχουν σε αυτό. Παράλληλα παρουσίασαν οχτώ αξιοθέατα της πόλης μας, μέσα από εφαρμογές – animation με διαλόγους που τα ίδια έγραψαν.

Οι δύο εργασίες πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του μαθήματος «Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών» και υλοποιήθηκαν αποκλειστικά μέσα στο σχολικό εργαστήριο Πληροφορικής. Χρησιμοποιήθηκε το περιβάλλον προγραμματισμού Scratch.

Η εκπαιδευτικός, κ. Ηλέρια  Κατζαγιαννάκη αναφέρει στην «Π» πως «τα οφέλη της συμμετοχής είναι πολλαπλά. Αρχικά τα παιδιά εργάστηκαν σε ομάδες, οπότε έμαθαν να συνεργάζονται και να αλληλεπιδρούν με τους συμμαθητές τους, με σκοπό να φέρουν εις πέρας μία ολοκληρωμένη εργασία.

Είχαν μία ουσιαστική τριβή με τις νέες τεχνολογίες και τα λογισμικά που χρησιμοποίησαν, καθώς έπρεπε να εφαρμόσουν στην πράξη ό,τι μαθαίνουν στο μάθημα της Πληροφορικής και να δημιουργήσουν ένα έργο σωστό, όμορφο, εύχρηστο και φιλικό προς το χρήστη.  Το βασικό όμως είναι ότι μέσα στην όλη διαδικασία οι μαθητές διασκέδασαν, γέλασαν, πέρασαν όμορφα, κάτι το οποίο φαίνεται στα έργα και των δύο τμημάτων».

Και οι δύο εργασίες έχουν αναρτηθεί στον δικτυακό τόπο του σχολείου (http://25dim-irakl.ira.sch.gr)

Μπορεί να δει κανείς την εργασία στο: http://25dim-irakl.ira.sch.gr/autosch/joomla15/index.php/ergasies-2017-2018/ergasies-mathima-tpe/59-1-4 

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί είναι οι  Κατζαγιαννάκη Ηλέρια και Αναστασάκη Βαγγελιώ.

Ομάδα μαθητών: Βασσαλάκης Γιάννης, Βλάχος Γιώργος, Γιαγάς Κυριάκος, Γιαννιδάκης Γιώργος, Δαλαμπέκη Γωγώ, Κορεξενός Λευτέρης, Λαλούση Πέπη, Μαρκατάτος Παντελής, Μηναδάκη Βασιλική, Παπαδάκη Ευαγγελία, Παπουτσάκη Νεφέλη, Σεβαστάκης Μηνάς, Σταυρακάκης Μάνος-Μηνάς, Χαντζή Ηρώ, Χουστουλάκης Γιώργος.