Υπό κατάληψη σχολεία της Κρήτης

Το χαστούκι, τελικά, δε δόθηκε ποτέ από μαθητή του 1ου ΕΠΑΛ Ηρακλείου σε συμμαθήτριά του.

Αν και η «Π» είχε επιλέξει να μη δημοσιοποιήσει το σχολείο, στο οποίο σημειώθηκε το επεισόδιο την περασμένη Δευτέρα, ο σύλλογος διδασκόντων με επιστολή που προσυπογράφουν  το 15μελές μαθητικό συμβούλιο και ο Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του 1ου ΕΠΑΛ Ηρακλείου, ουσιαστικά εκθέτουν εαυτούς.

Στην ανακοίνωση αναφέρεται πως «ο σύλλογος  διδασκόντων  του  1ου  ΕΠΑΛ  Ηρακλείου,  μετά από  συνεδρίασή του  την  Τρίτη  7/11/2017  σχετικά  με το περιστατικό διαπληκτισμού δύο μαθητών  κατά τη διάρκεια  της  κατάληψης  του σχολείου τη Δευτέρα 6/11 , και μετά από διεξοδική εξέταση του θέματος, διαψεύδει την πληροφορία που δημοσιεύθηκε για  χειροδικία  (χαστουκισμό) εναντίον   μαθήτριας από συμμαθητή της, επειδή δεν επιθυμούσε τη συνέχεια της κατάληψης.

Πιο συγκεκριμένα,  και σύμφωνα  με τις  προσωπικές  μαρτυρίες των  δύο  μαθητών  που εμπλέκονται  στο περιστατικό, αλλά και συμμαθητών τους, αυτοί διαπληκτίστηκαν, χωρίς όμως να υπάρξει χειροδικία  (χαστουκισμός), όπως ατυχώς αναφέρθηκε αρχικά από την ίδια τη μαθήτρια, εν βρασμώ ψυχής.

Δυστυχώς τα ΜΜΕ αναπαρήγαγαν και  διόγκωσαν το  περιστατικό,  χωρίς  να εξακριβώσουν την πληροφορία, που ψευδώς τους διοχετεύθηκε και χωρίς να περιμένουν την απόφαση του συλλόγου διδασκόντων.  Στο πλαίσιο της  «πληροφόρησης» όμως, από κάποια μέσα, εκτέθηκαν και προσωπικά δεδομένα του μαθητή, πράγμα το οποίο θεωρούμε απαράδεκτο».

Σημειώνεται ότι η «Π» είχε επικοινωνήσει με τη διεύθυνση εκπαίδευσης και το ίδιο το σχολείο και κανείς δεν διέψευσε το περιστατικό.

Η ανακοίνωση συνεχίζει ως εξής «τα ΜΜΕ θα μπορούσαν να είναι πιο προσεκτικά στην αναμετάδοση ειδήσεων και ειδικά σε ό,τι αφορά στην ευαίσθητη ηλικία της εφηβείας, αφού η διόγκωση γεγονότων και η διαπόμπευση πλήττουν όχι μόνο τους  εμπλεκόμενους, αλλά και όλη τη σχολική κοινότητα, δυναμιτίζοντας  το κλίμα μεταξύ των μαθητών και δυσχεραίνοντας  το παιδαγωγικό έργο  του σχολείου.

Ως σύλλογος διδασκόντων του 1ου ΕΠΑΛ θεωρούμε απαραίτητη την αποκατάσταση της αλήθειας, τόσο για την υπόληψη των μαθητών μας όσο και για την ομαλοποίηση της σχολικής ζωής».