Διήμερο Γεωμετρίας και Θερινό Σχολείο Μαθηματικών

Το «2ο Διήμερο Γεωμετρίας» πραγματοποιούν, στο πλαίσιο συμπλήρωσης των 100 χρόνων από την ίδρυση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας και του έτους Μαθηματικών που έχει οριστεί το 2018  τα παραρτήματα Ηρακλείου και Λασιθίου της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, το τμήμα Μαθηματικών και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Κρήτης με τη συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Κρήτης και του Δήμου Ηρακλείου από τις 6 έως τις 8 Ιουλίου στο Πολιτιστικό Κέντρο Ηρακλείου.

Σε συνέντευξη τύπου χθες στη Περιφέρεια Κρήτης ο εντεταλμένος περιφερειακός σύμβουλος Παιδείας Λάμπρος Καμπουράκης, ο πρόεδρος του Μαθηματικού και Εφαρμοσμένου Μαθηματικού του Πανεπιστημίου Κρήτης δρ. Γιώργος Κοσιώρης, ο καθηγητής Μαθηματικού Τμήματος Πανεπιστημίου Κρήτης-συντονιστής θερινού σχολείου και διημερίδας γεωμετρίας δρ. Μιχάλης Λάμπρου, ο πρόεδρος της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας ΕΜΕ Ηρακλείου Ανδρέας Βαρβεράκης και ο πρόεδρος της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας ΕΜΕ Λασιθίου Μιχάλης Περράκης, παρουσίασαν το πρόγραμμα της διημερίδας. Παράλληλα ανακοινώθηκε η διεξαγωγή του  1ου Θερινού Σχολείου Μαθηματικών Κρήτης: «Μαθηματικές ΑποΔράσεις», που διεξάγεται στις εγκαταστάσεις του Τμήματος Μαθηματικών και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Κρήτης έρχεται την Παρασκευή.

1ο Θερινό Σχολείο Μαθηματικών

Τo  1ο Θερινό Σχολείο Μαθηματικών Κρήτης: «Μαθηματικές ΑποΔράσεις», απευθύνεται σε παιδιά που τελείωσαν φέτος την ΣΤ’ Δημοτικού. Aναμένεται να τo παρακολουθήσουν 60 παιδιά από όλη την Κρήτη.  Η φοίτηση για φέτος θα είναι δωρεάν καθώς το σχολείο χρηματοδοτείται από την Περιφέρεια Κρήτης.

Οι Μαθηματικές ΑποΔράσεις περιλαμβάνουν:

  • Μαθηματικά παιχνίδια, γρίφους, σπαζοκεφαλιές, τρισδιάστατες κατασκευές, μαθηματικές εκπλήξεις.
  • Επίσκεψη στα εργαστήρια του πανεπιστημίου, παιχνίδια στο γυμναστήριο του πανεπιστημίου, μεσημεριανό φαγητό στο μαθηματικό εστιατόριο και ένα βραδινό ταξίδι στα άστρα.

Η συγκεκριμένη δράση εντάσσεται σε μια δέσμη πρωτοβουλιών της Περιφέρειας Κρήτης με στόχο την ενδυνάμωση της εκπαιδευτικής κοινότητας, την επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό,  την προσωπική και δημιουργική εμπλοκή ανθρώπων και φορέων στη χάραξη μιας συλλογικής στρατηγικής για την κοινωνική πρόοδο, την ανάπτυξη και συνοχή της τοπικής κοινωνίας.