ΟΦΗ ΣΗΜΑ

Ο ΟΦΗ μπορεί να μην έχει κινηθεί ακόμα μεταγραφικά (τουλάχιστον στο προσκήνιο) δυσαρεστώντας μερίδα του  κόσμου του, ωστόσο η στόχευσή του ενόψει της νέας σεζόν είναι πια ευδιάκριτη, σε ό,τι έχει να κάνει με το επικοινωνιακό κομμάτι και τη σχέση εμπιστοσύνης που θέλει να χτίσει με  τους φιλάθλους του.

Η εξωστρέφεια και η αλληλεπίδραση είναι πλέον ζητούμενα και διαφαίνονται από κάποιες κινήσεις που έχουν δημοσιοποιηθεί, όπως η πιο πρόσφατη με τα συνθήματα που καλούνται να εμπνευστούν οι φίλαθλοι για το νέο πούλμαν της ομάδας.  Έχοντας κατηγορηθεί στο παρελθόν η διοίκηση της ΠΑΕ για την πολιτική απομόνωσης που επέλεξε σε ορισμένα κομβικά ζητήματα, τώρα αλλάζει ρότα ευελπιστώντας να …βάλει τον κόσμο στο παιχνίδι και να τον καταστήσει ουσιαστικό της «συμπαίκτη».

Για την …στροφή αυτή άλλωστε είχε μιλήσει δημόσια προ εβδομάδων ο CEO της ΠΑΕ Μηνάς Λυσσάνδρου και είναι πλέον καιρός τα λόγια να αρχίσουν σιγά σιγά να γίνονται πράξη.

Το επόμενο διάστημα θα «αποκαλυφθούν» και άλλα στοιχεία αυτής της ατζέντας και κάποια από αυτά θα έχουν θετική επίπτωση στις τσέπες των φιλάθλων. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, η ΠΑΕ ΟΦΗ έχει αποφασίσει να προχωρήσει σε μείωση των τιμών των εισιτηρίων διαρκείας για τη σεζόν 2022-23, κατανοώντας τις δύσκολες συνθήκες διαβίωσης που έχουν επικρατήσει. Ελπίζει έτσι, με αυτήν την πρωτοβουλία να  προσελκύσει περισσότερο κόσμο στις εξέδρες του «Γεντί Κουλέ», η εικόνα του οποίου ειδικά στο τελευταίο κομμάτι της σεζόν που ολοκληρώθηκε, ήταν αποκαρδιωτική…