Το ΟΑΚΑ γίνεται Telekom Arena – Δίνει τα χέρια με τον παγκόσμιο κολοσσό ο Παναθηναϊκός

Ο Παναθηναϊκός έχει αλλάξει επίπεδο την τελευταία διετία, όχι μόνο αγωνιστικά, αλλά και εμπορικά, αποτελώντας δεδομένα το πιο ελκυστικό brandname στο ευρωπαϊκό μπάσκετ.

Το γεγονός αυτό έρχεται να επιβεβαιώσει η επικείμενη συμφωνία με την εταιρεία-κολοσσό Deutsche Telekom για την ονοματοδοσία του νέου, ανανεωμένου και υπέρλαμπρου ΟΑΚΑ!

Την είδηση αποκάλυψε η εκπομπή «11 εναντίον 11» στο OPEN, με τους πρωταθλητές Ευρώπης να έχουν συζητήσεις με πολλά εντυπωσιακά παγκόσμια brand, ωστόσο η πρόταση της γερμανικής εταιρείας τηλεπικοινωνιών ξεχώρισε και το μόνο που απομένει πλέον είναι η οριστική συμφωνία και οι ανακοινώσεις.

Μάλιστα, όπως αναφέρθηκε το όνομα του ΟΑΚΑ αναμένεται να γίνει «Telekom Arena» από το νέο έτος.

Ποια είναι η Deutsche Telekom

Ο Όμιλος Telekom (βασικός μέτοχος της Cosmote στην Ελλάδα) δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 50 χώρες, ενώ διαθέτει πάνω από 252 εκατ. πελάτες κινητής τηλεφωνίας, πάνω από 25 εκατ. πελάτες σταθερής, πάνω από 22 εκατ. πελάτες ευρυζωνικών υπηρεσιών και πάνω από 9 εκατ. πελάτες συνδρομητικής τηλεόρασης. Απασχολεί περίπου 200 χιλιάδες εργαζόμενους (31/12/2023) σε όλο τον κόσμο, ενώ τα έσοδά της ανήλθαν σε 112 δισ. ευρώ το 2023.

Σήμερα εξελίσσεται σε έναν σύγχρονο πάροχο ψηφιακών υπηρεσιών: μια εταιρεία που προσφέρει τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες, διασφαλίζοντας, μέσα από την ψηφιακοποίησή της, την επιτυχημένη πορεία των τελευταίων ετών. Κάτι που έχει πετύχει χάρη στην παρουσία της στην Ευρώπη και τις Η.Π.Α. Μόνο το 2023 προχώρησε σε επενδύσεις-ρεκόρ που έφτασαν τα 16,5 δισ. ευρώ, κυρίως για την ανάπτυξη των υποδομών της σε όλο τον κόσμο.

Η Deutsche Telekom αναδείχθηκε πριν από ένα χρόνο ως το πολυτιμότερο ευρωπαϊκό brand, με την αξία του να φτάνει τα 60,7 δισεκατομμύρια ευρώ. Ο τηλεπικοινωνιακός όμιλος, σύμφωνα με έκθεση που έδωσε στη δημοσιότητα η Brand Finance, αύξησε την αξία του brand του κατά 17%, ξεπερνώντας την πρώην «πρωταθλήτρια» Mercedes-Benz.

Με βάση την κατάταξη της ως το δεύτερο πολυτιμότερο τηλεπικοινωνιακό brand παγκοσμίως, η ανάδειξη της Deutsche Telekom ως το πολυτιμότερο ευρωπαϊκό brand έρχεται, όπως αναφέρει η έρευνα, «ως αποτέλεσμα της ισχυρής αύξησης των εσόδων στις ευρωπαϊκές αγορές και του αυξανόμενου αριθμού πελατών. Ο τελευταίος παράγοντας έχει, επίσης, ωθήσει σημαντικά την ανάπτυξη του brand στις ΗΠΑ, όπου σημειώθηκαν ρεκόρ στην προσθήκη νέων πελατών».