Για 3η φορά τα τελευταία 4 χρόνια, η ΠΑΕ ΟΦΗ αναδείχθηκε Sports Club Of The Year στα ετήσια Sports Marketing Awards 2024 που απονεμήθηκαν σε εκδήλωση στην Αθήνα.
Κινητήριος δύναμη της σπουδαίας αυτής διάκρισης, ήταν η παραγωγή Black Flame Rising που συγκέντρωσε δέκα συνολικά βραβεία, 5 χρυσά, 3 ασημένια και 2 χάλκινα.
Στα φετινά βραβεία, είχε την τιμητική του και ο κόσμος του ΟΦΗ, που έδωσε βροντερό «παρών» στην παρουσίαση της 1ης φανέλας τον περασμένο Αύγουστο, αλλά και όσοι έσπευσαν ν’ αποφασίσουν με τη ψήφο τους για το χρώμα της 3ης φανέλας της ομάδας. Αμφότερες οι ενέργειες αυτές, πήραν από ένα ασημένιο βραβείο.
Ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, Μιχάλης Μπούσης, που έδωσε το παρών στην εκδήλωση, μαζί με αρκετά στελέχη της διοίκησης, τόνισε: «Η βράβευση ως SPORTS CLUB OF THE YEAR, δεν είναι απλά ένα τρόπαιο, αλλά συμβολίζει το τι μπορούμε να πετύχουμε μέσα από τις συνέργειες με αξιόλογους και αξιόπιστους συνεργάτες. Το BLACK FLAME RISING αποτελεί ισχυρό αποτύπωμα στη σύγχρονη ιστορία του ΟΦΗ, η οποία καταγράφηκε για πρώτη φορά στα χρονικά και θ’ αποτελέσει παρακαταθήκη για τις επόμενες γενιές φιλάθλων της ομάδας μας. Δεν θα είχε πραγματοποιηθεί χωρίς τη συνεργασία με την 24MEDIA PRODUCTIONS και τον Δημήτρη Μάρη, με τον οποίο μοιραστήκαμε τ’ όραμά μας για κάτι μοναδικό στα χρονικά του ποδοσφαίρου στην Ελλάδα.
Ήταν μία σειρά που έφερε κοντά την κοινότητα των φιλάθλων του ΟΦΗ, όχι μόνο στην Κρήτη, αλλά όπου υπάρχει υποστηρικτής της ομάδας μας, μέσα από την μετάδοσή της από τον COSMOTE TV και το SPORT24. Στο τέλος της ημέρας όλα γίνονται για τον αγνό φίλαθλο που βρίσκεται στο πλευρό της ομάδας μας στις καλές και στις δύσκολες στιγμές. Τον κόσμο με την πρωτοφανή του παρουσία, στο γήπεδό μας για την παρουσίαση της φανέλας μας, μαζί με την COSMOSSPORT και την PUMA τον περασμένο Αύγουστο. Η ενέργεια που φέρνει ο κόσμος και η αφοσίωσή του αποτελεί καύσιμο για εμάς.
Όλα αυτά δεν έχουν να κάνουν με τις καμπάνιες ή την στρατηγική στο μάρκετινγκ. Έχουν να κάνουν με το να συσπειρώνουμε τους φιλάθλους μας για κάτι μεγαλύτερο απ’ όλους μας: Για τον ΟΦΗ. Έχει να κάνει με το να μοιραζόμαστε όλοι μαζί τη χαρά της νίκης και τα σκληρά μαθήματα στις ήττες. Αυτά δημιουργούν αναμνήσεις που διαρκούν για μία ολόκληρη ζωή».
Αναλυτικά τα βραβεία που κέρδισε ο ΟΦΗ και οι κατηγορίες:
Χρυσό για ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 & 24MEDIA PRODUCTIONS, στην κατηγορία “Best Presence on YouTube”, με το BLACK FLAME RISING.
Χρυσό για ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 & Indigo View Productions, στην κατηγορία “Best Sports Related Commercial or Promotional Video”, με το BLACK FLAME RISING.
Χρυσό για ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 & 24MEDIA, στην κατηγορία “Team Sports”, με το BLACK FLAME RISING.
Χρυσό για ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 & SPORT24, στην κατηγορία “Best Presence on YouTube”, με το BLACK FLAME RISING.
Χρυσό για ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, 24MEDIA PRODUCTIONS & COSMOTE TV, στην κατηγορία “Best Sports Program”, με το BLACK FLAME RISING.
Ασημένιο για ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 & 24MEDIA PRODUCTIONS, στην κατηγορία “Best Special Edition”, με το BLACK FLAME RISING.
Ασημένιο για ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 & 24MEDIA, στην κατηγορία “Best Strategy for Product / Service Launch”, με το BLACK FLAME RISING.
Ασημένιο για ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 & 24MEDIA PRODUCTIONS, στην κατηγορία “Best Sports Related Commercial or Promotional Video”, με το BLACK FLAME RISING.
Ασημένιο για ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 & COSMOSSPORT, στην κατηγορία “Best CSR Campaign / Activity”, με την ενέργεια επιλογής χρώματος της 3ης φανέλας από τον κόσμο.
Ασημένιο για ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, COSMOSSPORT & PUMA, στην κατηγορία “Best Fan Engagement Program”, με την εκδήλωση για την παρουσίαση της 1ης φανέλας στο γήπεδο «Θεόδωρος Βαρδινογιάννης».
Χάλκινο για ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 & BUSYBUILDING, στην κατηγορία “Best Strategy for Branding”, με το BLACK FLAME RISING.
Χάλκινο για ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 24MEDIA PRODUCTIONS & Indigo View Productions, στην κατηγορία “Most Innovative Use of Content Creators & Influencers for a Sports Related Activity”, με το BLACK FLAME RISING.