Σημα-τοδοτεί τη νέα εποχή για τον ΟΦΗ

Η μεγάλη αλλαγή για τον ΟΦΗ, την οποία προανήγγειλε όλες τις προηγούμενες μέρες η ΠΑΕ είναι η αλλαγή στο σήμα της ομάδας. Το νέο σήμα παρουσιάστηκε χθες στην επίσημη μπουτίκ της ομάδας στο «Θεόδωρος Βαρδινογιάννης», παρουσία του προέδρου Μιχάλη Μπούση, του αντιπροέδρου Γιώργου Σαμαρά, του γενικού διευθυντή Ηλία Πουρσανίδη, του διευθυντή Ποδοσφαίρου Γιάννη Σαμαρά και του εμπορικού διευθυντή Λεωνίδα Παπαβασιλάκη.

τον γιο του Δημήτρη και τον

Το νέο σήμα όπως τονίστηκε  αποτελεί έκφραση ενότητας, δύναμης, αυθεντικότητας και υπερηφάνειας. Ένας κύκλος που συμβολίζει έναν ολόκληρο κόσμο, ένα νέο ποδοσφαιρικό ήθος, το όραμα των ανθρώπων του ΟΦΗ για την ομάδα και το νησί της Κρήτης. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της ομάδας το νέο σήμα διατηρεί τους θεμελιώδεις κανόνες της ταυτότητας του ΟΦΗ από την ίδρυσή του. Τα τρία αρχικά ΟΦΗ συνθέτουν ένα νέο έμβλημα, την καινούρια ασπίδα της ομάδας, αντλώντας στοιχεία άρρηκτα συνδεδεμένα με τον πολιτισμό της Κρήτης, αλλά και τον αγωνιστικό χώρο της ομάδας, το γήπεδο. Με δωρικές γραμμές και σύγχρονες φόρμες, ο σχεδιασμός του νέου σήματος του ΟΦΗ μάς ταξιδεύει από τον Μινωϊκό δίσκο της Φαιστού, ένα από τα αρχαιότερα παγκόσμια γραπτά μνημεία, στο ιστορικό «Γεντί Κουλέ», στις γραμμές του γηπέδου, του τόπου στον οποίο κάθε φορά οι παίκτες και οι φίλαθλοι του ΟΦΗ καλούνται να αποδείξουν το ξεχωριστό τους ήθος, τις αξίες και την αξία τους.

Ο κ. Μπούσης με

Στο νέο σήμα, διακριτή θέση καταλαμβάνει το 1925, το έτος ίδρυσης της ομάδας, και ο descriptor Όμιλος Φιλάθλων Ηρακλείου Κρήτης, τοποθετώντας σε κεντρική θέση τον τόπο καταγωγής της ομάδας, τον φίλαθλο και τις αξίες της ομαδικότητας, της συνεργασίας, της ενότητας.

Οι Μπούσης, Πουρσανίδης με τους κ.κ. Αυγενάκη, Σενετάκη, Βαρδαβά στη χθεσινή συνέντευξη

Ο custom τυπογραφικός σχεδιασμός της λέξης ΟΦΗ οδήγησε στον σχεδιασμό μίας custom αριθμοσειράς για την φανέλα των παικτών, στην οποία περιλαμβάνεται το δευτερεύον λογότυπο που σχεδιάστηκε για να λειτουργεί συμπληρωματικά και ενισχυτικά με το master λογότυπο: Ο Γρύπας του ΟΦΗ.

Ο γρύπας είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με τον Μινωικό πολιτισμό και την πόλη του Ηρακλείου Κρήτης. Πρόκειται για ένα μυθικό πλάσμα με κεφάλι και φτερά αετού και σώμα λιονταριού. Βασιλεύει σε γη και ουρανό, προστατεύει το δωμάτιο του θρόνου στην Κνωσό, πατάει στη γη, αλλά έχει φτερά και μπορεί να πετάξει ψηλά. Ο Γρύπας του ΟΦΗ γίνεται μέρος κάθε φανέλας της ομάδας και συμβολίζει τις αξίες της: θάρρος, ταχύτητα, δύναμη, ευελιξία, νοημοσύνη.

Έρχεται σήμερα

Ο Μιχάλης Μπούσης είπε χαρακτηριστικά: «Όταν κάνεις μια αλλαγή δεν θα είναι ευχαριστημένοι όλοι. Κάθε αλλαγή είναι μια συνήθεια. Το κάναμε νομίζω με σεβασμό. Με το νέο σήμα δέσαμε τον ΟΦΗ και το Ηράκλειο και την Κρήτη παρά με τα τρία γράμματα. Με ρωτούσαν τι είναι αυτό, έμπαινα σε μια διαδικασία που έπρεπε να τους εξηγήσω. Νομίζω πως το σήμα τα λέει τώρα όλα».

Από την πλευρά του, ο εμπορικός διευθυντής της ΠΑΕ, Λεωνίδας Παπαβασιλάκης, δήλωσε: «Σε μια αλλαγή δημιουργείται πάντα μια ερώτηση. Θεωρούμε ότι η υγιής δυσαρέσκεια είναι προάγγελος προόδου. Κατ’ αυτήν την έννοια, θεωρούμε πως το σήμα είναι πλήρες. Έχει τα ίδια συμβολικά χαρακτηριστικά με τις αρχές, τις αξίες και τα δεδομένα της ιστορίας του ΟΦΗ. Εμπεριέχει για πρώτη φορά την Κρήτη μέσα στο λογότυπο, το δευτερεύον λογότυπο που δεν του έχει δοθεί αντίστοιχη διάσταση είναι το σύμβολο της ίδιας της Κρήτης, με τις αλλαγές εμπεριέχουμε την κουλτούρα και την ιστορία αυτού του τόπου».

«Αν κάποιοι μπορούν να καταλάβουν τη συναισθηματική φόρτιση για την αλλαγή του σήματος είμαι εγώ, ο Γιάννης και ο Γιώργος Σαμαράς. Καταλαβαίνω τις αντιδράσεις. Η ομάδα μεγαλώνει και εξελίσσεται», ήταν τα λόγια του Ηλία Πουρσανίδη, ενώ στο ίδιο μήκος κύματος κυμάνθηκαν οι δηλώσεις του Γιάννη και του Γιώργου Σαμαρά.