Για δεύτερη σερί χρονιά ο ΟΦΗ κατάφερε να αναδειχθεί ως το κορυφαίο αθλητικό κλαμπ της χώρας, λόγω των εννιά βραβείων που κατέκτησε συνολικά (και μάλιστα σε μόλις έξι υποψηφιότητες) στα Sports Marketing Awards 2022.
Ο ΟΦΗ λοιπόν σάρωσε στα βραβεία κερδίζοντας 8 σε έξι υποψηφιότητες και λόγω αυτών πήρε και το ένατο βραβείο που αντιστοιχεί στο “BEST Sports Club of the year 2022” από τα μέλη της κριτικής επιτροπής (πρόεδρος της οποίας ήταν ο «Δράκος» του ελληνικού μπάσκετ, Παναγιώτης Γιαννάκης).
O εμπορικός διευθυντής της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, Λεωνίδας Παπαβασιλάκης, αναφερόμενος σε αυτή την επιτυχία δήλωσε: «Είμαστε χαρούμενοι που, για 2η συνεχόμενη χρονιά, η ομάδα μας αναδεικνύεται ως το Sports Club οf the Year. Ο Κρόιφ έλεγε “διάλεξε τον καλύτερο παίκτη σε κάθε θέση. Θα καταλήξεις όχι σε μια δυνατή ομάδα, αλλά σε 11 δυνατές μονάδες”.Στον επαγγελματισμό, τη συνέπεια αρχών και πράξεων των ανθρώπων του ΟΦΗ, οι οποίοι υλοποιούν το πρόγραμμα και τη στρατηγική marketing και επικοινωνίας: σήμερα, σε αυτούς αποδίδεται αυτή η διάκριση. Και έχουν ονόματα: Μανώλης Βογιατζάκης, Νώντας Καργάκης, Μένια Σιδεράκη, Ειρήνη Καραμηνά, Λευτέρης Αποστολάκης, Αντώνης Χρονάκης. Τα μέλη μιας δυνατής ομάδας. Με τα σπορ να είναι το τελευταίο κοινωνικό κίνημα του πλανήτη, κλείνω με τη φράση του Αλμπέρ Καμύ -υπήρξε τερματοφύλακας ως νέος- και την αποδίδω στον ΟΦΗ και τους ανθρώπους του. “Όλα όσα ξέρω για την ηθική και την αίσθηση του καθήκοντος, τα έχω μάθει από το ποδόσφαιρο”».
Τα βραβεία που κατέκτησε ο ΟΦΗ είναι:
-PLATINUM και GOLD στην κατηγορία «Best Special Edition» για την ταινία – ντοκιμαντέρ «Ήτανε Μια Φορά… 21.06.87», η οποία προβλήθηκε τον προηγούμενο Ιούνιο στο Κηποθέατρο «Ν. Καζαντζάκης» και είναι αφιερωμένη στην κατάκτηση του κυπέλλου Ελλάδας το 1987.– GOLD στην κατηγορία «Best Real-Time Response / Occasion-based Marketing» για την ενέργεια που έλαβε χώρα στα Social Media με τίτλο «Ο ΟΦΗ στηρίζει την ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα».
– PLATINUM και GOLD βραβείο στην κατηγορία «Best Strategy for Branding», για το Rebranding του σήματος, το οποίο έγινε τον Αύγουστο του 2020.
– GOLD στην κατηγορία «Miscellaneous» για την ενέργεια «Pasillo στον πρωταθλητή της αγωνιστικής σεζόν 2019 – 20», η οποία αποτέλεσε μια πρωτοποριακή κίνηση στον χώρο του ελληνικού ποδοσφαίρου.
– GOLD βραβείο στην κατηγορία «Best Fan Engagement Programme» για το χιουμοριστικό εορταστικό βίντεο που έκανε η ομάδα μας την Πρωτοχρονιά του 2021, με τους ποδοσφαιριστές να μπαίνουν στην κουζίνα για να παρασκευάσουν κουραμπιέδες και μελομακάρονα, με τελικό κριτή τα μέλη του προπονητικού επιτελείου.
– SILVER για το πρόγραμμα «OFI Crete FC Cares», το οποίο περιλαμβάνει το σύνολο των κοινωνικών δράσεων της ομάδας (στήριξη στους πλημμυροπαθείς, ενημέρωση σχετικά με τον παιδικό καρκίνο, το Aids, τον καρκίνο του μαστού κ.α), στην κατηγορία «Best CSR Campaign / Activity».
– Χωρίς νέα προβλήματα συνεχίστηκε χθες η προετοιμασία για το παιχνίδι του Σαββάτου στην Λαμία. Θεραπεία συνέχισε ο Ντουρμισάι, με τον Καστάνιος να ακολουθεί ξανά ατομικό πρόγραμμα. Απόντες ήταν οι Επασί, Σελίμοβιτς και Διαμαντής, οι οποίοι δεν έχουν ολοκληρώσει ακόμα τις υποχρεώσεις τους με τα αντιπροσωπευτικά συγκροτήματα των χωρών τους.