Ο Μανόλης Ρουσσάκης παρουσίασε την διαδικτυακή πλατφόρμα μέσω της οποίας θα γίνεται η έκδοση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου
Ο Μανόλης Ρουσσάκης παρουσίασε την διαδικτυακή πλατφόρμα μέσω της οποίας θα γίνεται η έκδοση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου

Η επιστροφή του ΟΦΗ στην μεγάλη κατηγορία φέρνει νέα δεδομένα σε ότι αφορά την προσαρμογή στο μέτρο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και της κάρτας φιλάθλου.
Στην διάρκεια συνέντευξης Τύπου που δόθηκε χθες στο ξενοδοχείο Ibis, έγινε ενημέρωση για τα νέα δεδομένα που ισχύουν σε ό,τι αφορά στην προσέλευση στο γήπεδο του ΟΦΗ, με βάση τους κανονισμούς  που ισχύουν, στα γήπεδα της Σούπερ Λιγκ.

Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 παρουσίασε τη συμφωνία με την εταιρεία ticketcore, η οποία δημιούργησε μια ειδική πλατφόρμα στο διαδίκτυο για τον ΟΦΗ, μέσα από την οποία, ο κάθε φίλαθλος της ομάδας, από όπου και αν βρίσκεται, θα μπορεί μέσα από τον υπολογιστή, το κινητό του ή το tablet του, να αγοράζει εύκολα το εισιτήριο του αγώνα ή το εισιτήριο διαρκείας.

Η πλατφόρμα αυτή θα είναι στην διάθεση των φιλάθλων της ομάδας, τις επόμενες ημέρες και θα «κουμπώσει» στην επίσημη σελίδα της ΠΑΕ στο ofi1925.gr μέσα από την οποία ο κάθε επισκέπτης θα έχει άμεση πρόσβαση.

Με τον τρόπο αυτό, ο φίλαθλος θα αποφεύγει την ταλαιπωρία, έκδοσης εισιτηρίου αγώνα ή εισιτηρίου διαρκείας από τα γραφεία της ΠΑΕ ή από τα εκδοτήρια του γηπέδου.

Ο χρήστης που θα επιλέγει την διαδικτυακή αγορά, θα του έρχεται e-mail με το εισιτήριο και με το barcode θα μπορεί να μπαίνει στο γήπεδο (όπως γίνεται με το εισιτήριο του αεροπλάνου για παράδειγμα).

Την παρουσίαση της σύγχρονης αυτής διαδικτυακής πλατφόρμας έκανε στους εκπροσώπους του τύπου, ο ιδιοκτήτης της ticketcore Μανόλης Ρουσάκης:  «Η πλατφόρμα είναι πολύ εύκολη και προσβάσιμη. Ο κάθε χρήστης μπορεί από το κινητό, το τάμπλετ ή τον υπολογιστή του να κλείσει το εισιτήρι;o του, με τα απαραίτητα στοιχεία που θα ταυτοποιούν το πρόσωπο στο οποίο θα ανήκει το εισιτήριο. Ετσι, θα πηγαίνει χωρίς πίεση, άγχος και ουρές στο γήπεδο και θα μπαίνει μέσα».

Για την διαδικτυακή πλατφόρμα μέσω της οποίας θα γίνεται η έκδοση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου μίλησαν και οι Μανόλης Τζιρίτας, Μανόλης Γουρνιεζάκης
Για την διαδικτυακή πλατφόρμα μέσω της οποίας θα γίνεται η έκδοση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου μίλησαν και οι Μανόλης Τζιρίτας, Μανόλης Γουρνιεζάκης

“Ελεγχόμενη πρόσβαση στο γήπεδο”

Ο υπεύθυνος μάρκετινγκ της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Μανόλης Γουρνιεζάκης αναφέρθηκε στην ελεγχόμενη πρόσβαση στο γήπεδο, με την τοποθέτηση τουρνικέ σε όλες τις θύρες, αλλά και την ταυτοποίηση όλων των φιλάθλων, που εισέρχονται στο γήπεδο, με βάση το νέο αθλητικό νόμο.

Όπως ανέφερε, ακόμα και με την έκδοση απλού εισιτηρίου πλέον, ο φίλαθλος θα πρέπει να καταθέτει τα προσωπικά του στοιχεία και με αυτόν τον τρόπο, η θέση που καταλαμβάνει στο γήπεδο ταυτοποιείται (θα υπάρχει γνώση δηλαδή  ποιος κάθεται σε αυτήν).

Με βάση την αθλητική νομοθεσία, είναι απαραίτητη η κάρτα φιλάθλου, που θα είναι μόνιμη και θα έχει όλα τα στοιχεία, για τον κάθε φίλαθλο, που θέλει να μπει στο γήπεδο και με την επίδειξη της κάρτας, ο φίλαθλος θα παίρνει αμέσως το εισιτήριο του και δεν θα χρειάζεται να συμπληρώνει κάθε φορά, την ειδική φόρμα με τα απαραίτητα στοιχεία που χρειάζονται, καθώς θα έχει ήδη καταχωρηθεί στη βάση δεδομένων της ΠΑΕ.

Τέλος στην ελεύθερη είσοδο

Κάθε θέση στο γήπεδο του ΟΦΗ θα πρέπει να είναι ταυτοποιημένη και να υπάρχει γνώση του ατόμου που κάθεται σε αυτήν, ενώ καμία θέση στο γήπεδο του ΟΦΗ δεν θα είναι δωρεάν, καθώς ακόμη και για τα παιδιά θα υπάρχει πρόβλεψη για παιδικό εισιτήριο, με μια ενδεικτική τιμή, κάτι που θα ανακοινωθεί προσεχώς.

Σε ό,τι αφορά τις γυναίκες θα πληρώνουν κανονικά εισιτήριο. Ακόμα θα υπάρχει ενισχυμένο κύκλωμα παρακολούθησης, κάτι που είναι επιβεβλημένο από την αθλητική νομοθεσία και την Σούπερ Λιγκ.

Ο επί σειρά ετών υπεύθυνος διαχείρισης των εισιτηρίων της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Μανόλης Τζιρίτας αναφέρθηκε στην σημασία ο κόσμος του ΟΦΗ  να μπει στη διαδικασία αγοράς εισιτηρίων μέσω διαδικτύου και να μην περιμένει πλέον στα γκισέ του γηπέδου ή στα γραφεία της ΠΑΕ, καθώς η διαδικασία είναι πλέον χρονοβόρα και θα υπάρχει ταλαιπωρία και μεγάλες ουρές.

Στα 1.000  τα διαρκείας

Όπως ανακοινώθηκε χθες τα διαρκείας που έχουν πωληθεί μέχρι τώρα είναι περίπου 1.000, με το 80% να είναι τα ακριβά, καθώς η έκδοση στις Θύρες 4 και 5 ξεκίνησε με καθυστέρηση.

Όλες οι Θύρες θα έχουν τουρνικέ, εκτός από την 3 που είναι για τα ΑμΕΑ.

Σε ό,τι αφορά την θύρα 6  η αστυνομία δεν είναι αντίθετη στη χρήση της απλώς ζητάει να υπάρχει μια νεκρή ζώνη κοντά στον πάγκο των φιλοξενουμένων.

Στη Θύρα 8 πλέον θα χρησιμοποιούνται και οι 2 πύλες. Η Θύρα 8Α θα έχει τουρνικέ για τα απλά εισιτήρια και η Θύρα 8Β για τα διαρκείας.

Η χωρητικότητα του γηπέδου έχει μειωθεί, αφού θα τοποθετηθούν πλαστικά καθίσματα σε όλες τις θύρες, και πλέον φθάνει περίπου στις 7.300.

Γίνονται συζητήσεις με εταιρείες, ώστε να διαθέτουν στα ταμεία τους εισιτήρια του ΟΦΗ, προκειμένου να αποφευχθεί όσο γίνεται η ταλαιπωρία και κυρίως για τις μεγαλύτερες ηλικίες που δεν είναι εξοικειωμένες με τις ηλεκτρονικές πληρωμές.

Για την κάρτα φιλάθλου, ο ΟΦΗ περιμένει το ΦΕΚ για να διαπιστώσει αν θα την εκδίδουν οι αρμόδιες αρχές ή θα πρέπει να την εκδώσει η ίδια η ΠΑΕ.

Τέλος υπάρχει αυστηρό πλαίσιο κανονισμών και ποινών για τους παραβάτες. Στον ΟΦΗ ωστόσο εκτιμούν ότι ο κόσμος θα συνεχίσει να έχει άψογη συμπεριφορά όπως  και την περσινή περίοδο που δεν υπήρξε το παραμικρό πρόβλημα.