Την ανάγκη να αποκτήσει γήπεδο ο ΟΦΗ επεσήμανε ο κ. Λυσσάνδρου

Στο θέμα του γηπέδου αναφέρθηκε ο Μηνάς Λυσσάνδρου σε  συνέντευξή του  στο μηνιαίο περιοδικό του FBIN (Football Business INside), του διεθνούς δικτύου συλλόγων στο οποίο τον προηγούμενο Νοέμβρη ο ΟΦΗ έγινε η πρώτη ελληνική ομάδα που εντάχθηκε στους κόλπους του.

Ο CEO της ΠΑΕ ΟΦΗ δήλωσε ότι το γήπεδο αποτελεί ένα από τα προβλήματα της ομάδας λέγοντας χαρακτηριστικά: « Αν θέλουμε να αναβαθμίσουμε την εμπειρία του θεατή τη μέρα του ματς, να εφαρμόσουμε τις μεθόδους που σκεφτόμαστε για την καλύτερη εμπειρία των οπαδών μας και να αυξήσουμε τα έσοδα από τους αγώνες, θα πρέπει να έχουμε μια έδρα που θα είναι σύμμαχός μας και όχι εμπόδιο στα πλάνα μας. Εργαζόμαστε για αυτό και είμαι αισιόδοξος ότι θα βρούμε την καλύτερη δυνατή λύση».

Σε άλλο σημείο της συνέντευξής του κλείνοντας είπε ότι οι στόχοι  της ομάδας «θα κατακτηθούν με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, μόλις το club αποκτήσει ένα γήπεδο αντάξιο της δυναμικής του και της ιστορίας του. Και αυτός είναι ένας αδιαπραγμάτευτος στόχος ολόκληρης της οικογένειας του ΟΦΗ».

Οι αναφορές του έχουν σημασία παρότι δεν διευκρινίζει αν αναφέρεται στη δημιουργία νέου γηπέδου ή στην ανακαίνιση (λίφτινγκ) του “Γεντί Κουλέ”.

Για τους στόχους της ομάδας ο κ. Λυσσάνδρου είπε ότι αγωνιστικά πρέπει να κυνηγάει τα πλέι οφ και τους τελικούς του κυπέλλου:  «Πίσω στο 2018 μια ένα εποχή για τον ΟΦΗ ξεκίνησε, μετά την αγορά του συλλόγου από τον Ελληνοαμερικανό επιχειρηματία,  Μιχάλη Μπούση. Μια νέα εποχή βασισμένη στη διοικητική σταθερότητα, την οικονομική δυνατότητα και την τεχνοκρατική αντίληψη για την ανάπτυξη και της ποδοσφαιρικής ομάδας και της εταιρίας της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.

Κατά την γενική μου άποψη, ολόκληρος ο Οργανισμός πρέπει να μεγαλώσει και να προοδεύει κάθε χρόνο, ώστε να προχωράει μπροστά και να κοιτάζει ψηλότερα, έχοντας ρεαλιστικές φιλοδοξίες και συγκεκριμένους μετρήσιμους στόχους.

Σε αθλητικό επίπεδο, η ομάδα πρέπει να αποδίδει καλά, βασισμένη σε μια σταθερή ποδοσφαιρική φιλοσοφία, παλεύοντας μόνιμα για τη συμμετοχή της στα πλέι οφ της Super League και τις τελικές φάσεις του Κυπέλλου Ελλάδας. Με αυτόν τον τρόπο, θα είναι έτοιμη, όταν θα έρθει η σωστή στιγμή, να αρπάξει την ευκαιρία και να διεκδικήσει και κάτι περισσότερο.

Την ίδια στιγμή, η αναβάθμιση της αξίας του brand, σε συνδυασμό με την αύξηση των εσόδων της εταιρίας, ώστε να επενδύονται ξανά στην ομάδα, στο σχέδιο για την ανάπτυξη του club, πρέπει να είναι η μόνιμη προτεραιότητα στην εταιρική ατζέντα του συλλόγου».

Απαντώντας στο ερώτημα  σε ποιον τομέα βλέπει τη μεγαλύτερη δυνατότητα προόδου της ομάδας, ανέφερε:

«Από το 2018, ο ΟΦΗ χαρακτηρίστηκε ως ένα εντελώς «ποδοσφαιρικό πρότζεκτ» σε εξέλιξη, από τη νέα του διοίκηση. Οπότε, η ανάπτυξη ποδοσφαιριστών και η χρησιμοποίησή τους είναι ο ακρογωνιαίος λίθος που έθεσαν οι εμπνευστές αυτής της προσπάθειας, συμπεριλαμβανόμενης της ανάπτυξης της Ακαδημίας του συλλόγου ως ένα λογικό αποτέλεσμα. Επιπλέον, η ομάδα μας θα μπορούσε να είναι ο λόγος για να μετατραπεί η Κρήτη σε έναν ελκυστικό αθλητικό προορισμό, επενδύοντας και χρησιμοποιώντας εξειδικευμένες αθλητικές εγκαταστάσεις».