ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1: Λιούις Χάμιλτον

Άρχισε πρώτος, έστριψε καλά, οδήγησε χωρίς λάθη και δεν απειλήθηκε μέχρι το φινάλε ανεβαίνοντας στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Όλα αυτά ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος έγινε ο πρώτος Βρετανός πιλότος μετά τον Νάιτζελ Μάνσελ, ο οποίος κέρδισε στο γαλλικό γκραν πρι. Ένα γκραν πρι που επέστρεψε στο πρόγραμμα της Formula 1 μετά από μία 10ετία και διεξήχθη στη Μασσαλία, στην ιστορική αλλά πλήρως εκσυγχρονισμένη πίστα “Πολ Πικάρ” για πρώτη φορά μετά το 1990 – τότε είχε νικήσει ο Αλέν Προστ με Ferrari.

Μέχρι τώρα στην καριέρα του ο Χάμιλτον είχε τρέξει δύο φορές στο Μανί Κουρ, όντας 10ος και 3ος αντίστοιχα.

Ο αγώνας για τον παγκόσμιο πρωταθλητή ήταν ένας… περίπατος που εκτός από τους 25 βαθμούς τού έδωσε την πρωτιά στην κατάταξη των οδηγών. Πλέον απέχει 14 από τον Ζεμπάστιαν Φέτελ, αφού ο Γερμανός με τη Ferrari λίγο έλειψε να καταστρέψει όλον τον αγώνα του, καταφέρνοντας πάντως να τερματίσει 5ος μετά από μια παλικαρίσια μάχη που έδωσε, αποκομίζοντας ό,τι καλύτερο μπορούσε.

Η σύγκρουση με τον Βάλτερι Μπότας αμέσως μετά την εκκίνηση έφερε αυτοκίνητο ασφαλείας από τον πρώτο γύρο και δημιούργησε συνθήκες ανισορροπίας έκτοτε.

Η Ferrari “σώθηκε” βαθμολογικά από τον εξαιρετικό αγώνα του Κίμι Ράικονεν, ο οποίος προσπερνώντας στο φινάλε τον Ντάνιελ Ρικιάρντο (Red Bull) πλασαρίστηκε τρίτος. Μεταξύ του πρώτου και του τρίτου μπήκε ο έτερος ταύρος Μαξ Φερστάπεν, έχοντας αποφύγει τους ρισκαδόρικους ηρωισμούς. Την ίδια στιγμή τη 10άδα συμπλήρωναν οι Μάγκνουσεν, Μπότας, Σάινθ, Χούλκενμπεργκ και Λεκλέρ.