Με πέντε υποψηφιότητες συμμετέχει φέτος η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στα “Sports Marketing Awards 2020”. Στην κατηγορία «Best in Sports Marketing», κατέθεσε δύο προτάσεις με δράσεις του. Την καμπάνια για την ενημέρωση και καταπολέμηση του καρκίνου μαστού με τίτλο “είμαστε όλοι στην ίδια ομάδα”, η οποία διήρκησε όλο τον μήνα Οκτώβριο του 2019 και την εμπορική συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς, από την οποία προέκυψε η «OFI FC Visa».
Στην κατηγορία «Best Sports Events» συμμετείχε με την δράση «Ο Άγιος Βασίλης είναι… ΟΦΗ», η οποία αφορά στην επίσκεψη που έκανε η ομάδα στο Ειδικό σχολείο Ηρακλείου, με τους ποδοσφαιριστές και τους προπονητές να είναι ντυμένοι «Άη Βασίληδες», με σκοπό να κάνουν έκπληξη και να μοιράσουν δώρα στα παιδιά.
Στην κατηγορία «Best Content for Sports» διαγωνίζεται η ενέργεια της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 σε συνεργασία με την AVIS, για την ασφαλή πορεία στους δρόμους, μέσω της οποίας ο Γιώργος Σίμος και ποδοσφαιριστές έστειλαν μήνυμα μέσω βίντεο στους οδηγούς για την σωστή οδηγική συμπεριφορά, ενώ μοίρασαν και σχετικά φυλλάδια σε κεντρικούς δρόμους του Ηρακλείου.
Τέλος, στην κατηγορία «Best in Sports Marketing – Retail Brands», ο ΟΦΗ συμμετέχει με τη δράση «η καραντίνα των Κρητικών». Το βίντεο που έγινε κατά τη διάρκεια της καραντίνας, λόγω Covid-19, στο οποίο πρωταγωνιστούν επτά Κρητικοί ποδοσφαιριστές της ομάδας μας, με διαλόγους στην κρητική διάλεκτο και το μήνυμα “Μένουμε Σπίτι”.
Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων και η τελετή απονομής των βραβείων θα γίνει τη Δευτέρα 19 Οκτωβρίου.