Η ιστορία της οικογένειας Καμνάκη θυμίζει λίγο τη Σταχτοπούτα αφού κατόρθωσε από τον πάγκο που διατηρούσε στην Αγία Βαρβάρα να… αλωνίζει στα σαλόνια της Ευρώπης.
Η εταιρεία ELLI’s Farm και το προϊόν της Εliama Value Gold κατάφερε για τρίτη συνεχομένη χρονιά να αποσπάσει χρυσό μετάλλιο ποιότητας στον διεθνή διαγωνισμό ποιότητας του Λονδίνου, έναν απαιτητικό διαγωνισμό με συμμέτοχες μερικών από τα καλύτερα ελαιόλαδα παγκοσμίως.
Ο κ. Μύρων Καμνάκης αναφέρει στην «Π» πως «αυτό σημαίνει ότι υπάρχει συνεχής προσπάθεια παραγωγής υψηλής ποιότητας ελαιόλαδου και ότι οι προηγούμενες διακρίσεις μας δεν ήταν θέμα τύχης αλλά αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς και τήρησης όλων των κανόνων διαχείρισης του συγκεκριμένου προϊόντος».
Τα αποτελέσματα αυτής της προσπάθειας είναι πλέον ορατά.
«Στη συνέχεια κάποιων επαφών που είχαμε στο Εξωτερικό και μετρά και από την φετινή μας μεγάλη διάκριση, είχαμε επίσκεψη του ιδιοκτήτη μιας μεγάλης ηλεκτρονικής πλατφόρμας πώλησης ελαιόλαδου της Ευρώπης, στις εγκαταστάσεις μας για να εξετάσουμε τους τρόπους συνεργασίας μας για την προώθηση του κρητικού ελαιόλαδου στο Εξωτερικό», αναφέρει ο κ. Καμνάκης.
Από τα χαμηλά στα ψηλά
Όπως είχε γράψει η «Π», η ιστορία της οικογένειας Καμνάκη ξεκινά από έναν πάγκο στην Αγία Βαρβάρα, όπου ο κ. Μύρων Καμνάκης και η σύζυγός του, κ. Έλλη Τιτάκη, προωθούσαν τα προϊόντα τους στους τουρίστες.
Με τη βοήθεια των πελατών τους, ανακάλυψαν πως στον πάγκο τους και στα χωράφια τους έκρυβαν χρυσάφι αφού το προϊόν Eliama Daily Value, σύμφωνα με αναλύσεις, δεν περιέχει καμιά χημική ουσία.
Παράλληλα, το Εliama Value Gold σάρωσε σε φαινόλες και σε ειδική εκδήλωση που έγινε στην Παλαιά Βουλή την περασμένη χρονιά, παρουσία πανεπιστημιακών και εμπειρογνωμόνων όλοι εξήραν το γεγονός ότι οι φαινόλες του ελαιόλαδου της οικογένειας αναρριχήθηκαν στα 1040 mg ανά κιλό.
Το ίδιο προϊόν έχει τιμηθεί και από το Πανεπιστήμιο της Κύπρου.
Επένδυση στην ποιότητα
Ο κ. Καμνάκης αναφέρει πως «όλη αυτή η διαδρομή μας, από την αφάνεια του ανώνυμου παραγωγού μέχρι την κατοχύρωση μιας θέσης στην τεράστια ευρωπαϊκή αγορά σημαίνει προφανώς ότι ο μόνος τρόπος για να βρούνε τα αγροτικά μας προϊόντα την διεθνή αναγνώριση που πραγματικά αξίζουν είναι η επένδυση στην ποιότητα και την εξωστρέφεια».
Τονίζει πως, ιδιαίτερα τα κρητικά προϊόντα έχουν συγκριτικό πλεονέκτημα λόγω του κλίματος που έχουμε, αλλά δεν φτάνει μόνο αυτό. «Χρειάζεται σοβαρότητα, τιμιότητα και επαγγελματισμός για να αναδείξουμε αυτό το πλεονέκτημα», σημειώνει.