δρομος μεσσαρα

Μετρά αντίστροφα ο χρόνος για να δοθεί ξανά στην κυκλοφορία ο πολύπαθος δρόμος της Μεσσαράς καθώς διέρρευσε η  πληροφορία της θετικής έγκρισης του Ελεγκτικού Συνεδρίου, σε σχέση με τις εργασίες που πρέπει να εκτελεστούν, στο πλαίσιο της κατεπείγουσας σύμβασης που ανατίθεται για να κλείσουν οι «πληγές» που έχουν εντοπιστεί σε διαφορετικά σημεία του κεντρικού άξονα και είναι επιτακτική ανάγκη να αποκατασταθούν.

Η πλευρά του ΟΑΚ εκτιμά ότι μέχρι την Παρασκευή θα έχει στα χέρια της τη σχετική απόφαση και προς το τέλος της επόμενης εβδομάδας αφού έχουν ολοκληρωθεί μια σειρά από διαδικασίες που εκκρεμούν, ο δρόμος αναμένεται να δοθεί και πάλι στην κυκλοφορία.

Η παράδοση του δρόμου αναμένεται να ανακουφίσει και να αποφορτίσει τις σκληρές πιέσεις που δέχτηκε  η ευρύτερη περιοχή της Μεσσαράς, που όλους αυτούς τους μήνες βίωσε οδυνηρά το βάρος του κυκλοφοριακού αποκλεισμού ο οποίος όμως ήταν αδιαπραγμάτευτα αναγκαίος για να ολοκληρωθούν τα έργα αποκατάστασης της ισορροπίας του οδοστρώματος και της θωράκισης της  περιοχής με τα αναγκαία έργα αντιστήριξης.

ΜΕΣΣΑΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΔΡΟΜΟΣ
Από αριστερά προς τα δεξιά: Ο Κώστας Καρράς, η Ειρήνη Παππά, η Τατιάνα Παπαμόσχου, ο Μιχάλης Κακογιάννης, η Τζένη Καρέζη και ο Κώστας Καζάκος φτάνουν στο Φεστιβάλ των Καννών για την προβολή της «Ιφιγένειας», το 1977
Σύμφωνα με το Διευθυντή Συγκοινωνιακών Έργων του ΟΑΚ κ. Γιώργο Αγαπάκη, θα πρέπει να πάρουμε στα χέρια μας πρώτα την απόφαση και στη συνέχεια να ολοκληρωθούν μια σειρά από εγκριτικές ενέργειες για να ανοίξει ο δρόμος αφού πρώτα κλείσουν κάποια ζητήματα βατότητας με νέα ασφαλτικά. Παράλληλα όμως θα συνεχιστούν οι εργασίες αποκατάστασης εκτός καταστρώματος οι οποίες θα εκτελούνται χωρίς να παρεμποδίζεται η κυκλοφορία.

Όπως είναι γνωστό δρομολογούνται παρεμβάσεις αποκατάστασης σε τέσσερα διαφορετικά σημεία του άξονα Ηράκλειο Μεσσαρά με βάση την  τεχνική πρόταση που έχει συγκροτήσει, ο Οργανισμός Ανάπτυξης Κρήτης. Στόχος του ΟΑΚ είναι να γίνει μια συνολική παρέμβαση αποκατάστασης, αφού αυτό το οποίο αξιολογείται είναι ότι με αφορμή την κατολίσθηση που ανέκυψε  στο ύψος του υπό κατασκευή ανισόπεδου κόμβου Πανασού θα πρέπει να γίνει μια συνολικότερη παρέμβαση αποκατάστασης και στα υπόλοιπα τμήματα του οδικού άξονα που εμφανίζουν σημεία ευαλωτότητας.

Όπως είχε γράψει η «Π», παράλληλα με τη χαρτογράφηση του προβλήματος που έγινε στο σημείο της μεγάλης  καθίζησης 70 μέτρων μήκους, 30 μέτρων πλάτους και 8 μέτρα βάθους,  προχώρησε μια συνολικότερη έρευνα σε όλο το μήκος του οδικού άξονα που από το παρελθόν είχε εμφανίσει προβλήματα και ευάλωτα σημεία. Έτσι δρομολογήθηκε μια διευρυμένη γεωτεχνική έρευνα που χαρτογράφησε την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το υπέδαφος, απ’ όπου περνούν υπόγειες πηγές νερού και έχουν δημιουργηθεί ιζηματογενή πετρώματα.

Όπως έχει γράψει και στο παρελθόν η «Π», η χάραξη του δρόμου αποδείχτηκε στην πράξη ότι πέρασε από τα πιο λάθος σημεία, με αποτέλεσμα το έργο να φτιαχτεί πάνω σε μάργες και σε υπόγειες πηγές νερού, και κάπως έτσι φτάσαμε να μιλάμε για τη νέα κατολίσθηση στον καινούριο δρόμο της Μεσσαράς που συμπληρώνει μόλις τρία χρόνια από την παράδοση του.