Παρουσία του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστου Σπίρτζη, παραδόθηκε σε κυκλοφορία χθες, το τμήμα του δρόμου Ηράκλειο – Μεσσαρά, από την Αγία Βαρβάρα ως τα Καπαριανά.
Κατά τη διάρκεια της τελετής εγκαινίων, που αντί για κορδέλες χρησιμοποιήθηκαν νεροπαγίδες, τις οποίες συμβολικά μετακίνησε ο Υπουργός, ο κ. Σπίρτζης μίλησε για μια «αδικημένη» Μεσαρά κι ένα έργο το οποίο οι πολίτες περίμεναν για χρόνια.
«Ο κ. Μητσοτάκης καταρχάς πρέπει να απολογηθεί γιατί η Νέα Δημοκρατία όλα αυτά τα χρόνια δεν είχε δώσει ούτε μελέτες για τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης» τόνισε σε δηλώσεις του ο κ. Σπίρτζης για να προσθέσει ότι για να υλοποιήσει αυτή τη δέσμευση ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα πρέπει πρώτα να είναι μαζί του ο ελληνικός λαός, κάτι που όπως εκτίμησε ο κ. Σπίρτζης, δεν συμβαίνει.
«Όπως είχε δεσμευθεί ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας πριν από ένα δεκαήμερο, σήμερα παραδίδεται στην κυκλοφορία και στους πολίτες, ένα έργo που η μελέτη του, είχε γίνει πριν το 2000, με απίστευτες δυσκολίες και καθυστερήσεις, ολιγωρίες, με αστοχίες στη μελέτη και στο σχεδιασμό του», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, μετά την τελετή παράδοσης του έργου.
«Το έργο παραδίδεται σήμερα στην αδικημένη Μεσαρά και στο Ηράκλειο που το περίμεναν όλα αυτά τα χρόνια καθώς και στους γύρω οικισμούς που επί δεκαετίες μεγάλα, βαριά φορτηγά περνούσαν μέσα από τις αυλές τους» πρόσθεσε ο Υπουργός για να τονίσει:
«Επόμενος σταθμός για την Κρήτη είναι τον Ιούνιο που ξεκινάει το έργο του αεροδρομίου του Καστελλίου. Στη συνέχεια, στόχος μας είναι να ολοκληρωθούν οι διαγωνιστικές διαδικασίες του ΒΟΑΚ μέχρι το φθινόπωρο για να ξεκινήσει και να αποκτήσει η Κρήτη επιτέλους τις υποδομές που όφειλε να έχει εδώ και πολλές δεκαετίες».
Για τον οδικό άξονα μήκους 16 χιλιομέτρων που παραδόθηκε, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών συνεχάρη τους υπηρεσιακούς παράγοντες και την κοινοπραξία των εργοληπτών για τη συμβολή τους. Στις δηλώσεις του ο κ. Σπίρτζης ανέφερε επίσης, ότι «δεν υπάρχει, όπως κάποιοι διέδιδαν, κανένα πρόβλημα με απένταξης του έργου».
Αντίθετα με την ολοκλήρωσή του, αποσοβήθηκε οριστικά ο κίνδυνος, να επιστρέψει η χώρα 71 εκατομμύρια ευρώ, ήτοι, το σύνολο των πόρων που διατέθηκαν από την Ευρωπαϊκή Ένωση για το έργο.
Παράλληλα παραδίδεται στους πολίτες της Κρήτης μία οδική υποδομή υψηλής κοινωνικής ωφέλειας, καθώς αφενός μειώνεται ο χρονοαπόασταση κατά 15 λεπτά και η απόσταση κατά πέντε χιλιόμετρα, και αφετέρου, δημιουργούνται συνθήκες οδικής ασφάλειας, σε ένα δρόμο με υψηλό δείκτη ατυχημάτων, λόγω και της συχνής διέλευσης βαρέων οχημάτων, καθώς μέσω αυτού του δρόμου διακινούνταν προς το λιμένα του Ηρακλείου όλα τα οπωροκηπευτικά που παράγονται στην πεδιάδα της Μεσσαράς.