Τελικά τι ρώτησε ο πρωθυπουργός;
Μερικές φορές το παρακάνουν με την «αντιπολίτευση». Ποτέ δεν ειπώθηκε από τον πρωθυπουργό «Δικός μας είναι αυτός;» στη συνάντησή του με κατοίκους στο Μάτι, όπως αποκαλύπτει η ίδια η γυναίκα στην οποία απευθύνθηκε ο πρωθυπουργός.
«Αυτό δεν ειπώθηκε ποτέ» επεσήμανε η Κατερίνα Μαλλά, μέλος της συντονιστικής επιτροπής των κατοίκων στο Μάτι, που συναντήθηκαν την Τρίτη 27 Νοεμβρίου με τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα. Η κυρία Μαλλά, που εμφανίζεται να κάθεται στα αριστερά του Αλέξη Τσίπρα, διαψεύδει ότι ο πρωθυπουργός έσκυψε και την ρώτησε «Δικός μας είναι αυτός»; κατά τη διάρκεια της σύσκεψης.
Στο ερώτημά μας τι της είπε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, η Κατερίνα Μαλλά διευκρινίζει ότι το ερώτημα ήταν: «Η κόρη σου είναι αυτή;» και ζητά να διορθωθεί το ρεπορτάζ επειδή, όπως μας λέει, «δεν θέλει να δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις».
«Δίνουμε έναν αγώνα μόνοι μας, με αξιοπρέπεια, προσπαθώντας να εργαστούμε για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν εκατοντάδες άνθρωποι» τονίζει η Κατερίνα Μαλλά.
Ακόμη… προσεύχονται
Μοιάζει… με τρολάρισμα, αλλά δεν είναι μόνο αυτό.
Πολλοί χθες αναζήτησαν τον Ανδρέα Παπανδρέου- ημέρα της γιορτής του- γενικώς αναζητούνται οι μεγάλοι ηγέτες αυτή την περίοδο…
Ακόμη και αν κάποτε φαίνονταν οι παλιότεροι ηγέτες λαοπλάνοι και λαϊκιστές, με τα όσα ζούμε στη σύγχρονη εποχή μοιάζουν γίγαντες.
Τίμησαν το χωριό
Μια ξεχωριστή γιορτή χθες σε ένα όμορφο χωριό των Αστερουσίων.
Στη γιορτή του Αγίου Ανδρέα και την εκδήλωση τιμής των Παρανυμφιανών που συμμετείχαν στην Εθνική αντίσταση 41-44 βρέθηκε πολύς κόσμος.
Ήταν εκεί ο δήμαρχος Μαν. Κοκοσάλης, ο βουλευτής κ. Κεγκέρογλου τιμώντας το χωριό που αποτέλεσε τον κόμβο για τη διαφυγή των πατριωτών και των συμμάχων προς τη Μέση Ανατολή.
Κάθε βράδυ… πόλεμος
«Κάθε βράδυ γίνεται πόλεμος στο Αιγαίο. Όταν ξεμυτίσει ένας Τούρκος, θα βρει δίπλα του μία μονάδα μας» είπε χθες ο αρχηγός ΓΕΝ, αντιναύαρχος Νικόλαος Τσούνης, με αφορμή την τουρκική προκλητικότητα, η οποία παρουσιάζει κατακόρυφη άνοδο εκτός από τον αέρα και στη θάλασσα, όσον αφορά στις μη αβλαβείς διελεύσεις τουρκικών πλοίων στο Αιγαίο από το 2009 έως τον Οκτώβριο του 2018.
Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2009 οι μη αβλαβείς διελεύσεις τουρκικών πολεμικών πλοίων ήταν μόλις 90, το 2017 ανήλθαν σε 1.998 και μέχρι φέτος τον Οκτώβριο τις 1.249.
Υπενθυμίζεται ότι το 2017 είχαν σημειωθεί 3.317 παραβιάσεις του εθνικού εναερίου χώρου από τουρκικά αεροσκάφη και φέτος μέχρι τον Οκτώβριο είχαν ανέλθει σε 3.147.
Οσον αφορά την επιχειρησιακή δραστηριότητα του Πολεμικού Ναυτικού, σε καθημερινή βάση το 46% αφορά σε εθνικές δραστηριότητες, το 25% σε επιχειρησιακή εκπαίδευση, το 24% σε διεθνείς υποχρεώσεις και το 5% αφορά σε δράσεις υπέρ τρίτων.
Στο Ναυτικό ο γιος του
Στο Πολεμικό Ναυτικό, όπου θα εκπληρώσει τη στρατιωτική του θητεία, ορκίστηκε χθες ο γιος του υπουργού Εθνικής Άμυνας Πάνου Καμμένου, Γιάννης.
Ο Γιάννης Καμμένος, ο οποίος είναι ο δευτερότοκος από τα συνολικά πέντε παιδιά του υπουργού Εθνικής Άμυνας ορκίστηκε σήμερα μαζί με τους άλλους ναύτες στο κέντρο εκπαίδευσης Παλάσκα, παρουσία του πατέρα του Πάνου Καμμένου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο νεοσύλλεκτος ναύτης τοποθετήθηκε στην πυραυλάκατο του Πολεμικού Ναυτικού «Γρηγορόπουλος» που επιχειρεί από το Καστελόριζο.
Αυτή την εποχή το ταχύ περιπολικό «Γρηγορόπουλος» συμμετέχει στη δύναμη επιχειρήσεων ανατολικής Μεσογείου και επιτήρησης των νήσων του ανατολικού Αιγαίου και βρίσκεται στο Καστελόριζο από τις 19 Νοεμβρίου.
«Είχα την ύψιστη τιμή να ορκίσω πάνω από 70 σειρές στρατευσίμων στα Όπλα, σήμερα ένιωσα την τιμή αυτή και σαν πατέρας είναι πράγματικά η ολοκλήρωση ενός κύκλου ζωής να ακούς το παιδί που μεγάλωσες να δίνει όρκο στην πατρίδα.
Καλή θητεία, λεβέντες μας, η Υπέρμαχος Στρατηγός μαζί σας» έγραψε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Πάνος Καμμένος στο Twitter.
@patris
Μια βροχή μάς… σώζει. Με δυο πνιγόμαστε!
Meteorologos
Υπάρχει κίνδυνος
Τον κώδωνα του κινδύνου για τις αντοχές της ελληνικής οικονομίας έκρουσε από τη Θεσσαλονίκη ο πρόεδρος του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και πρώην επικεφαλής του Γραφείου Προϋπολογισμού της Βουλής, Παναγιώτης Λιαργκόβας.
Μιλώντας στο περιθώριο εκδήλωσης με τίτλο «Αναζητώντας το αύριο στην ελληνική οικονομία», που διοργάνωσε το think tank «Παρέμβαση», με την υποστήριξη του Συνδέσμου Εξαγωγέων – ΣΕΒΕ, ο κ. Λιαργκόβας εκτίμησε ότι η ελληνική οικονομία, εν μέσω χαλάρωσης που φέρνει η παρατεταμένη προεκλογική περίοδος, έχει αντοχές μέχρι την άνοιξη του 2019.
Μέχρι τότε θα πρέπει, σύμφωνα με τον καθηγητή, να έχει προχωρήσει το ελληνικό Δημόσιο σε έκδοση 10ετους ομολόγου.
«Εάν δεν γίνει αυτό και η κυβέρνηση βάλει χέρι στα αποθεματικά του μαξιλαριού ασφαλείας των 24 δισ ευρώ, θα ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση» τόνισε ο ίδιος, ενώ εξέφρασε φόβο ότι η ελληνική οικονομία μπορεί να αντιμετωπίσει εκ νέου τα προβλήματα που έφεραν τα μνημόνια.
«Εάν βρεθούμε ξανά στην ίδια θέση, δεν νομίζω να υπάρξει νέο μνημόνιο, αλλά θα μιλάμε για χρεοκοπία» υπογράμμισε.
Το επικό σχόλιο!
Επικό σχόλιο γιατρού που ξεπαράλυσε χθες από φαρμακοποιούς.
Έγραψε ο γιατρός προς τους ελεγκτές: «Δεν το βλέπετε ότι το λαμβάνει ήδη… Ξεστραβωθείτε»!
Θέλει… 13 περιφέρειες
Τι είναι αυτό με τον Μητσοτάκη και τις…13 περιφέρειες; Από την Πάτρα ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας δήλωσε αισιόδοξος! «Από την πρώτη στιγμή είπαμε ότι οι περιφερειακές εκλογές έχουν πολιτικό πρόσημο και στόχος της Νέας Δημοκρατίας είναι να αναδειχθεί νικήτρια και στις 13 περιφέρειες της χώρας και θα τα καταφέρουμε». Όταν λέει…13 περιφέρειες εννοεί και την Κρήτη; Και πώς θα κερδίσει; Αποφάσισε να στηρίξει Αρναουτάκη ή απλώς το λέει για να το ακούσουν άλλοι;
Ο Νεκτάριος το αποφάσισε
…Δεν ξέρω τι κάνει η ΝΔ και πότε θα βρει υποψήφιο περιφερειάρχη αλλά τα πάλαι ποτέ ισχυρά στελέχη της έχουν κάνει ήδη την επιλογή τους.
Όπως ο Νεκτάριος Σερμάκης, ο οποίος και αυτή τη φορά θα είναι στο πλευρό του Στ. Αρναουτάκη.
Και παρά το γεγονός ότι είναι πολυάσχολος και ετοιμάζει διάφορα πράγματα (ανά την Ελλάδα), τρέχει και ήδη έχει ξεκινήσει τον προεκλογικό αγώνα, που θα είναι δύσκολος.
Είχε… άγιο η Μέρκελ
Η καγκελάριος Μέρκελ έχασε την έναρξη της Συνόδου Κορυφής της G20 στο Μπουένος Άιρες της Αργεντινής, λόγω τεχνικής βλάβης στο κυβερνητικό αεροπλάνο «Konrad Adenauer».
Σύμφωνα με πληροφορίες του SPIEGEL, η βλάβη ήταν πιο δραματική από ό,τι ήταν γνωστό μέχρι τώρα: μία ώρα μετά την απογειωση απο το Βερολίνο, το σύνολο του συστήματος επικοινωνίας με το έδαφος είχε τεθεί εκτος λειτουργιας στο Air Force A340.
Ένα τέτοιο περιστατικό θεωρείται επικίνδυνο και δίνεται σήμα έκτακτης ανάγκης στην αεροπορία. Ως εκ τούτου, οι πιλότοι αποφάσισαν αμέσως να σταματήσουν την πτήση προς την Αργεντινή.
Την ώρα εκείνη το αεροσκάφος ήταν στον εναέριο χώρο της Ολλανδίας. Μόνο με τη βοήθεια ενός δορυφορικού τηλεφώνου, το πλήρωμα του κυβερνητικού αεροσκάφους κατάφερε να έρθει σε επαφή με το κέντρο ελέγχου πτήσεων και να ζητήσει προσγείωση έκτακτης ανάγκης στο αεροδρόμιο της Κολωνίας-Βόννης.
Μια τέτοια βλαβη του συστήματος επικοινωνίας, που εξασφαλίζεται από διάφορα συστήματα αντικατάστασης, είναι εξαιρετικά σπάνια. Η αιτία της βλάβης δεν είχε προσδιοριστεί μέχρι αργά το βράδυ της Πέμπτης, δήλωσαν κύκλοι της Bundeswehr. Όταν το A340 τελικά έφτασε στην Κολωνία, παρουσιάστηκε άλλο ένα πρόβλημα: καθώς το αεροδρόμιο βρίσκεται υπό ανακατασκευή, μόνο ο μικρότερος από τους διαδρόμους ήταν διαθέσιμος εκείνη τη στιγμή.
Ως εκ τούτου, το αεροσκάφος μακρινών αποστάσεων έπρεπε να επιβραδύνει πολύ γρήγορα. Επειδή είχε καταναλώσει λίγη κηροζίνη από το Βερολίνο και δεν μπορούσε να ρίξει τα καύσιμα προσεγγίζοντας στην Κολωνία, το προβλημα στην προσγείωση ήταν ακόμα σοβαρό.
Το αποτέλεσμα: το σύστημα πέδησης υπερθέρμανθηκε και η πυροσβεστική υπηρεσία έπρεπε να παρέμβει προληπτικά.
Ενημερώθηκαν άπαντες
Σύμφωνα με πληροφορίες του SPIEGEL, η συνολική κατάσταση ήταν τόσο σοβαρή που η υπουργός Άμυνας Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν ενημερώθηκε αμέσως μετά τη βλάβη του ραδιοσυστήματος. Για αρκετές ώρες προσπάθησε, μεταξύ άλλων, να βρει ενα άλλο αεροσκάφος για την καγκελάριο μεταξύ των ευρωπαϊκών εταιρειών. Ωστόσο, δεν βρέθηκαν αεροπορικές εταιρείες που διέθεταν αεροσκάφη υπερατλαντικών πτήσεων με εξοπλισμό VIP στην ΕΕ. Η Μέρκελ πέρασε τη νύχτα σε ένα ξενοδοχείο στη Βόννη. Εκεί δήλωσε για το περιστατικό: “Μπορώ να πω μετά τα γεγονότα, υπήρξε ένα σοβαρό πρόβλημα”. Ευτυχώς, υπήρχε ένα εξαιρετικό πλήρωμα και ένας έμπειρος κυβερνήτης. Η Μέρκελ πέταξε χθες το πρωί με ένα άλλο αεροσκάφος της Πολεμικής Αεροπορίας από την Κολωνία στη Μαδρίτη. Από εκεί αναχώρησε με προγραμματισμένη πτήση της Iberia για το Μπουένος Άιρες, αλλά έχασε την έναρξη της Συνόδου των G20.
Τα “βρόντηξε”
Παραιτήθηκε από τη διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου ο Γιάννης Παπαδάκης, ο οποίος και ενημέρωσε προφορικά τη διοίκηση του Οργανισμού για την απόφασή του να αποχωρήσει.Το μη εκτελεστικό μέλος του Οργανισμού άφησε, σύμφωνα με πληροφορίες, αιχμές για τον τρόπο που ασκείται η διοίκηση, αλλά και για καθυστερήσεις στην εξέλιξη δράσεων, υπονοώντας ευθέως πως υπάρχει σοβαρό πρόβλημα αναφορικά με τον τρόπο που ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Απόλλωνας Φιλιππής ασκεί τα καθήκοντά του.
Ο ίδιος ο Γιάννης Παπαδάκης, παρ’ όλα αυτά, επέλεξε να μην τοποθετηθεί δημόσια για τους λόγους της παραίτησής του, οι οποίοι θα δοθούν εγγράφως στη διοίκηση του Οργανισμού τη Δευτέρα.
Το χρίσμα
«Δεν έχει σκοπό η ΝΔ να βάλει υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους σε άλλο ψηφοδέλτιο. Θα πάρει τις αποφάσεις της» έλεγε γνώστης των ζυμώσεων εντός της ΝΔ. Άραγε αυτό πάει στον Κουράκη, που το χρίσμα του ΚΙΝΑΛ στέλνει εκτός πολλούς “γαλάζιους”;
Υποψήφιος
Να το δω και να μην το πιστέψω! Στον Άγιο Νικόλαο ακούγεται κι άλλος υποψήφιος. Ποιος; Μα ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Θωμάς Χαριτάκης! Λέτε;
Ο εργολάβος
Δεν είναι εικόνα εργοταξίου αυτή που αντίκρισε ο δήμαρχος χθες στο «Καπετανάκειο». Και φυσικά ο Β. Λαμπρινός έχει δίκιο για τις ευθύνες του εργολάβου. Το πρόβλημα είναι πάντως, γιατί δεν αποφασίζει η Λότζια να τραβήξει τα λουριά. Μήπως η ευγένεια εκλαμβάνεται ως αδυναμία;
Η βροχή
Πραγματικά ήταν… ντροπή οι εικόνες που έζησαν όσοι επιβάτες είχαν την ατυχία να ταξιδέψουν από και προς το αεροδρόμιο Ηρακλείου με τις βροχές. Η εταιρεία που κάνει το «χάντλιν» δεν είχε καν προνοήσει να έχει μια σκεπαστή σκάλα. Να μη βρέχονται οι άνθρωποι μέχρι να ανέβουν ή να κατέβουν! Άραγε η Aegean που χρυσοπληρώνει την εταιρεία ή το ίδιο το αεροδρόμιο πώς το ανέχεται;