Μεγάλοι τουρ οπερέιτορς συνεχίζουν να επενδύουν στην Κρήτη στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού τους, ενισχύοντας περαιτέρω την παρουσία τους στο νησί.
Ένα από τα παλαιότερα και πιο γνωστά ξενοδοχεία που συνέβαλαν στην ποιοτική τουριστική ανάπτυξη της Κρήτης, το Malia Beach στα Μάλια, της οικογένειας Πολένη, πέρασε στην ιδιοκτησία του γερμανικών συμφερόντων tour operator, Alltours.
Η συμφωνία επισφραγίστηκε με τις τελικές υπογραφές, καθώς ολοκληρώθηκε ο κύκλος των συζητήσεων που ήταν σε εξέλιξη τους τελευταίους μήνες.
Το Malia Beach διαθέτει 280 δωμάτια, βρίσκεται ακριβώς δίπλα στη θάλασσα, είναι ένα από τα πρώτα ξενοδοχεία της περιοχής και καλύπτει μια έκταση 30.000 τ.μ., αποτελούμενη από κήπους με περισσότερα από 80 είδη ενδημικών και άλλων φυτών απ’ όλο τον κόσμο.
Οι πληροφορίες της “Π” αναφέρουν ότι το συγκρότημα που πωλήθηκε έχει ενοικιαστεί από γνωστό τουριστικό επιχειρηματία, ο οποίος δραστηριοποιείται στην ρωσική αγορά και το συμβόλαιο του ενοικίου λήγει το 2023.
Τρία ξενοδοχεία στην Κρήτη
Το Malia Beach είναι το τρίτο ξενοδοχείο που συμπεριλαμβάνεται στο χαρτοφυλάκιο της Alltours, μετά την εξαγορά πέρυσι του τετράστερου Zorbas Village και την διαχείριση του επίσης τετράστερου Carolina Mare στο Σίσσυ.
Ο διευθύνων σύμβουλος των Allsun Hotels είχε δηλώσει: “Η Alltours αποκτά με τον τρόπο αυτό περαιτέρω παρουσία στην Ελλάδα. Επεκτεινόμαστε σ’ έναν προορισμό ο οποίος δείχνει ισχυρά σημάδια ανάπτυξης”.
Να σημειωθεί ότι πάνω από 1.500 ξενοδοχεία είναι διαθέσιμα προς κράτηση, μέσω του Alltours, σε όλους τους προορισμούς για το καλοκαίρι του 2019, τα περισσότερα από τα οποία βρίσκονται στην Ελλάδα, την Ισπανία, την Τουρκία αλλά και σε μακρινούς προορισμούς, όπως η Κούβα και η Ταϊλάνδη.
Καθημερινά, προστίθενται νέα ξενοδοχεία και ο Γερμανός τουρ οπερέιτορ εκτιμά ότι μέχρι το τέλος του μήνα, ολόκληρο το πρόγραμμα του 2019 θα είναι διαθέσιμο στην αγορά, και θα περιλαμβάνει τα 34 επώνυμα ξενοδοχεία του Alltours στην Κρήτη, τη Μαγιόρκα και τα Κανάρια.
Η Alltours λειτουργεί για περισσότερες από 4 δεκαετίες. Με σχεδόν 1,7 εκατομμύρια πελάτες το 2016 η εταιρεία κατατάσσεται ανάμεσα στους πέντε μεγαλύτερους ταξιδιωτικούς πράκτορες στη Γερμανία.