Εκτιμήσεις για αυξημένα τουριστικά έσοδα το 2018 σε σχέση με τα φετινά
Αυξημένα έσοδα κατά 4,1% θα έχει ο παγκόσμιος τουρισμός το 2018, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Euromonitor. Όπως επίσης αναφέρεται: “Μέχρι το 2022 η Κίνα θα αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά εξερχόμενου τουρισμού σε επίπεδο ζήτησης (128 εκατ. ταξίδια), ξεπερνώντας τις ΗΠΑ. Η ανάπτυξη αναμένεται να είναι ιδιαίτερα ισχυρή και να διαμορφωθεί στο +8,4% για την περίοδο 2017-2022.
Εκτός από την Ασία, οι ΗΠΑ και η Γαλλία αναμένεται να επωφεληθούν περισσότερο από κάθε άλλη χώρα. Η Κίνα αποτελεί ήδη τη μεγαλύτερη αγορά εξερχόμενου τουρισμού βάσει τουριστικών δαπανών, με εκτιμήσεις για αύξηση 10,9% την περίοδο 2017-2022, κυρίως χάρη στο ΑΕΠ και την άνθηση της μεσαίας τάξης.
Τα ξενοδοχεία και οι αερομεταφορείς εξακολουθούν να συγκεντρώνουν τον μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων στον τουρισμό, ένδειξη υγείας της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας, όπου τα παραδοσιακά στοιχεία συνεχίζουν να αποδίδουν σταθερό ετήσιο σωρευτικό ρυθμό ανάπτυξης 3,3%, με τους αερομεταφορείς και τα καταλύματα να αντιπροσωπεύουν 1,2 τρισ. δολάρια πωλήσεων.
Σύμφωνα με το Euromonitor, στις περισσότερες χώρες οι online ταξιδιωτικές πωλήσεις αυξάνονται με μεγάλους ρυθμούς κάθε χρόνο. Ωστόσο, στις περισσότερες εξοικειωμένες με τον ψηφιακό κόσμο, όπως το Ην. Βασίλειο, υπάρχει σημείο κορεσμού στη δυνατότητα περαιτέρω αύξησης των διαδικτυακών πωλήσεων. Οι διαδικτυακές πωλήσεις στο Ην. Βασίλειο άρχισαν να σταθεροποιούνται το 2015 και δεν προβλέπεται να ξεπεράσουν το μερίδιο του 70% στο σύνολο της ταξιδιωτικής αγοράς το 2017-2022, με την αγορά εκτός διαδικτύου να λαμβάνει το υπόλοιπο 30%. Παρόλα αυτά, άλλες παραδοσιακές αγορές όπως η Γερμανία, συνεχίζουν ανοδικά έχοντας μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης σε συνδυασμό με την ισχυρή ανάπτυξη που προέρχεται από την Κίνα, τη Ρωσία και την Ινδία.
Tα μεγαλύτερα ταξιδιωτικά brand στον κόσμο είναι τα Ctrip (60 δισ. δολάρια πωλήσεων το 2017) και Booking.com (33 δισ. δολάρια).